You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #35 | Sonbahar

in Hive TR2 years ago

ben de bu güzel sözlerini okumaktan çok mutlu oldum 💕
umarım cumartesi sürprizleri devam eder ve umarım ki senden gelen böyle bir sürpriz de olur yakın zamanda 😽
çok teşekkür ederim her şey için 🎈

Sonbahar sevilmez mi? Ben bu mevsimde doğduğum için sevyorum sanmıştım. Demek ki yazın doğanlar da seviyorlarmış 😃

sonbahara çok anlam yüklüyorum sanırım ve evet yazın doğanlar da seviyorlar :D

Muğla ile ilgili anılarını okurken sanki orada olmuş, yaşamış gibi hissettim.

buna çok seviniyorum işte.. zaman makinesiyle gitmiş gibi aynı şeyleri görüyormuş gibi hissediyorum bazı yazıları okurken ben de.. böyle hissedilmesi müthiş bir şey 🤗

Özellikle meyve sebze kısmını. Bal kabağına ben de bayılırım.

🎈