You are viewing a single comment's thread from:

RE: My best travel experience is Congo (DRC) / Trliste Contest (eng-tr)

in Hive TR2 years ago

Kongo ziyaretinizden bahsettiğiniz önceki yazılarınızı okumuştum, bu da devamı niteliğindeydi sanırım.
Yeni bir ülke, farklı bir kültür hakkında deneyimlerinizi okumak çok iyiydi. Ayrıca batılı ülkelerin sömürüsüyle, kendi kendine yetebilecekken başkalarına muhtaç hâle gelen ülkelere çok üzülüyorum. Kongo da onlardan biri maalesef..

Oradayken en çok özlediğim şey peynirdi.

Bir peynirsever olarak peynire duyduğunuz özlemi anlayabiliyorum :)
Ellerinize sağlık, yarışmada da bol şanslar ☘

Sort:  

Evet Kongo gezimin devamı sayılabilir bu yazı. Yazacak daha o kadar şey var ki. O güzel insanlar o yoksulluğu haketmiyor. "Medeni Avrupa ya da Batı" olarak hayranlık duyduğumuz şeyin temelinde bu sömürülerin olduğunu görmek çok üzücü.
Oradayken Kaşar peynirine benzeyen bir peynir vardı. Tadını bilmediğim için ilk gün tabağıma aldım. Ama tadı çok kötüydü. Ondan sonraki günler çoğunlukla meyve tükettim kahvaltıda. Bu kadar çok peynir çeşidimiz olduğu için gerçekten şanslıyız :)