You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive'ı Hangi Filme Benzettiğimizi Anlattık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #26

in Hive TR2 years ago

tüm eşleştirmeleri zevkle okudum, hayal gücünüze hayran kaldım 🙆‍♀️
katılıp emek veren herkese teşekkür ederim 💗

@mukadder, Scarlet Witch (kızıl cadı) karakterini çok beğendim ve özelliklerini sevdim. Cadılık var biraz 🙆‍♀️
@baycan :) Kül Yutmaz da çok eğlenceli, Hababam Sınıfı'nı bir daha izlerken hep bu yorumunu hatırlayacağım 😸
@bilginselcuk, 7 Numara dizisini çok severim ve tekrar tekrar izlerim. Cansu olmayı beğendim 👻
@bilgin70, Arka Sokaklar dizisini o kadar çok izledim ki içinden bir karakteri seçmem istenseydi Zeynep Komiser olurdu bu :) nokta atışı olmuş 🎈
@bilginhilal, Split filmi en beğendiğim filmlerdendi ve içinde yer almak da hoşuma gitti. Hedwig masumdu.. 🌸
@princeofbeyhive, Harry Potter filmini sevdiğimi herkes biliyor ama Bellatrix sevgimi çok az kişi biliyordu, onu seçmene sevindim 🙆‍♀️
@passenger777, La Casa De Papel dizisini biliyordum ama hiç izlememistim. Tokyo karakterini sevdim ve açıklamalarını da çok beğendim. 🙆‍♀️ Japonya benim için ayrı önemli hem de ☘

Sort:  

Bellatrix'i hem sunucuda geçen bir muhabbetten hatırlıyorum hem de çok asil bir karakter olduğunu düşünüyorum. Narcissa ile birlikte en sevdiğim iki kötü karakterden biri. Bence sana da yakıştı 🌸.

çok asil bir karakter olduğunu düşünüyorum.

bence de öyle 🙆‍♀️
teşekkür ederim 🌸

La Casa De Papel tavsiye ederim. Çok beğenirsin bence 🙂

muhtemelen çok güzeldir ve severim ama soygun filmleri genelde çok heyecanlı geliyor bana ve kalbim ağzımda izliyorum o yüzden biraz kaçınıyorum 🤦‍♀️

ama Tokyo karakterini merak ettim bi bölüm bakmak isterim 🙆‍♀️