Sweatcoin ile Adımlarınız Tokenlere Dönüşüyor. Anlık Çekilebilir Takas Edilebilir

in Hive TR2 years ago

Logopit_1664883666469.jpg

Merhaba Arkadaşlar, Bugün sizler için ufakta olsa gerisi sağlayan Sweatcoin uygulamasını tanıtmak istiyorum. Piyasada buna benzer çok uygulama/proje var ama Sweatcoin kendi tokeni birçok borsada listeli ve bakiyeyi istediğiniz zaman borsa cüzdanlarınıza çekebilirsiniz. O zaman başlayalım.

Biraz Sweatcoin Geçmişinden Bahsedelim

Yaklaşık olarak 4 senedir uygulama AppStore ve Google Play Android için vardı. Fakat 4 senelik süre zarfında tokenleri kazanabiliyorduk. Yürüyerek veya günlük bonus alarak kazanabiliyorduk. Ama Sweatcoin henüz tokenize edilmemişti, dolayısıyla herhangi bir borsada bunun takası/paritesi yoktu.
Geçtiğimiz ağustos ayında Daomaker, Sweatcoin IDO'sunu (önsatışını) duyurdu.
Arkasındaki Ekip iyi çalışarak SweatWallet cüzdanını da hayata geçirdi. Bu sayede DaoMaker üzerinden ilk IDO'su gerçekleşti. Uygulamadan kazanılan tokenlerin her ay %10'luk kısmının kilidi açılacak şekilde projelendi. Bu prosedür ön satıştan alanlar için de geçerliydi. Bu sayede borsa listelemelerinden sonra büyük satış baskısı önlenmiş oldu. Dolayısıyla Sweatcoin fiyatı da listelenmeden sonra çok diplere inmedi.

Sweat Coin Uygulaması Nasıl Kullanılır?

Günlük adım atarak Sweatcoin tokenleri kazanmak için Google Play ve AppStore dan Sweatcoin uygulamalarını indirdikten sonra basit arayüzde üyeliğimizi yapıyoruz. Herhangi bir KYC (kimlik doğrulaması)'na gerek duyulmuyor. Bunun yanında SweatWallet uygulamasını da indiriyoruz. Çünkü kazanılan Sweat tokenler bu cüzdanda toplanacak.

Reveal spoiler

Screenshot_20221004_143651_in.sweatco.app.jpg

Burada üyeliğimizi tamamladıktan sonra anlık olarak kaç adım saydığını göreceğiz. Günlük üst adım limiti 10 bin adım şuanlık. 10 bin adım tamamlandığında 8 adet Sweatcoin kazanıyoruz. Bunun yanında günlük 3 defa 0.1 ile 1000 Sweatcoin almak için Rastgele token kazanma mekanizması var. Her davet ettiğimiz üye için ise, 5 adet Sweatcoin kazanıyoruz.
Uygulamanın güzel tarafı telefonu çok yormuyor ve konum servislerinin açık olması gerekmiyor. Günlük olarak giriş yapıldığında Sweatcoin uygulaması Arka planda çalışıyor zaten.

Peki Kazandığımız Tokenler Nerede Birikiyor

Screenshot_20221004_143757_com.sweatwallet.jpg

Kazanılan tokenler bahsettiğimiz ikinci uygulama SWEATWALLET uygulansında birikiyor. Fakat öncesinde SweatWallet uygulamasını Sweatcoin uygulamasına entegrasyonu gerçekleştirmek lazım. SweatWallet uygulamasına ilk giriş yaptığınızda adımları takip ederek basitçe entegre edebilirsiniz.

Sweatcoin Tokenleri Nasıl Satarım?

Screenshot_20221004_143807_com.sweatwallet.png

SweatWallet giriş yaptıktan sonra token adetiniz gözükecektir. Transfer sekmesine tıkladığınızda karşınıza böyle bir ekran çıkacak.

Ben bunun için MEXC GLOBAL borsasını kullanıyorum. Borsadan Sweat yatır sekmesine tıkladığımızda bize 2 adet ağ çıkaracak. Bizim seçeceğimiz ağ Near Ağı olacak. Ağı seçtikten sonra bize bir cüzdan adresi verecek. Cüzdan adresini kopyaladıktan sonra SweatWallet bölümüne yapıştırıyoruz.

İşlemler Sırasıyla Bu şekilde

Screenshot_20221004_151731_com.mexcpro.client.jpg

Screenshot_20221004_152002_com.sweatwallet.png

Screenshot_20221004_151800_com.mexcpro.client.png

En sondaki resimde geçmişi görmektesiniz. Transferler hızlı bir şekilde gerçekleşiyor. Çekim limiti veya zamanı da yok. İstediğiniz zaman biriken tokenleri borsalara çekebilirsiniz.

Bu gönderiyi hazırlarken faydalandığm kaynaklar.
Sweatcoin Resmi Web Sitesi: https://www.sweatco.in

Umarım kullanan herkese faydam dokunur. Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.
Kalın sağlıcakla...

Sort:  

Daha önce duymuştum bu programo çevremde arkadaşlarım vardı kullanan ama ben henüz denemedim. Özellikle çok aktif olan insanlar için çok avantajlı bir imkan

 2 years ago  

Ben bunun reklamın çok gördüm amcak hiç güvenilir gelmemişti, siz kendiniz daha önce nakit para çektiniz mi acaba ? Çekyiyseniz acaba ortalama ne kadar zamanda ne kadar kazandınız çok merak ettim doğrusu 🌼✨

Yani kayda değer büyük bir rakam değil. Sadece tokeni biriktiriyorum. İlerde güzel fiyata gelir umudu ile. Ama istesem tokenlerimi nakite çekebiliyorum.
Daha güvenilir olması için de tokenleri biriktikçe borsa cüzdanıma çekiyorum.

Ben kullanıyorum bu uygulamayı, fakat swetwallet dan haberim yoktu. Şimdi benim uygulamadaki coinlerim boşa mı gitti?

Üyelik giriş bilgilerinizi hatırlıyorsanız uygulamaya giriş yapabilirsiniz. Ardından SweatWallet ile entegre edin. Bakiyeniz wallet e gözükecek

Congratulations @sunsan! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 2750 upvotes.
Your next target is to reach 3000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Our Hive Power Delegations to the September PUM Winners
Feedback from the October 1st Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge 2022-09 - Winners List
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!