Trliste HPUD #2 Sonuçları - Kazananlarımız Belli Oldu 🏆

in Hive TRlast year (edited)

Güzel bir Pazar sabahından herkese günaydın ☀️. İkinci HPUD etkinliğimizi geride bıraktık. Etkinliğimize toplam 20 üye katıldı. İlk etkinliğimize göre katılım bir hayli fazlaydı. Kazananların kimler olacağı son ana kadar büyük merak konusuydu. Geçen sefer olduğu gibi bu kez de katılımların çoğu geç saatte yapıldı. Keyifli bir etkinlik oldu. Umarız sizler de keyif almışsınızdır ve Aralık ayında tekrar etkinliğimize katılırsınız. 🌼

Trliste HPUD #2 etkinliği sayesinde topluluğumuz daha da güçlendi. Tüm katılımcılarımıza tekrar tekrar teşekkür ederiz. Ayrıca bu etkinliğimizi gerçekleştirmemizi mümkün kılan sponsorlarımız @emrebeyler @incublus @bilgin70 @sunsan @baycan @ahmetay ve @passenger777 arkadaşlarımıza sonsuz teşekkürler. Sayenizde bir etkinliğimizi daha başarıyla gerçekleştirdik. 🌼


Bu güzel fotoğraf için @baycan arkadaşımıza teşekkür ederiz.

Trliste HPUD #2 İstatistikler

Etkinliğimize 20 üye katılmış olup, toplam 3393 Hive power up yapılmıştır. Katılan üyelerimizin isimleri ve power up yaptıkları Hive miktarı aşağıdaki gibidir.

Kullanıcı AdıHive Power Up MiktarıOran
sunsan156.731%77.4
bilginhilal453.848%64.02
bilginselcuk113.306%41.52
canser50.000%32.52
bilgin70417.649%28.49
incublus593.883%19.10
kirazay33.333%16.36
dusunenkalpp40.000%16.29
damla1000.000%13.11
dolunay1825.000%10.06
oneplanet26.000%8.77
flsfserkan100.000%8.11
baboz87.029%7.76
ipexito25.000%7.35
passenger777100.000%5.71
sezermehmet25.000%5.68
wagner3244.362%4.45
snlbaskurt30.000%4.16
mttok39.000%3.74
ahmetay33.333%0.84

Tüm katılımcılara etkinliğimize katıldıkları için tekrar teşekkürler!!!! 🌼

Kazananlar

Ve alkışlarla ikinci Trliste HPUD etkinliğimizin kazananları!!!

En yüksek miktarda power up yapan 5 kişi

  1. @incublus 🏆
  2. @bilginhilal 🏆
  3. @bilgin70 🏆
  4. @flsfserkan 🏆
  5. @passenger777 🏆

En yüksek oranda power up yapan 3 kişi

  1. @sunsan 🏆
  2. @bilginselcuk 🏆
  3. @canser 🏆

Ödüller

En yüksek miktarda power up yapan 5 kişi

  1. @incublus 🏆
    Ödüller: 5 bin HP delegasyon - 1 aylık - (Sponsor @emrebeyler)
    5 hive + 1000 Ecency puanı - (Sponsor @ahmetay)
    250 Ecency puanı (Sponsor @baycan)
    5 hive (Sponsor @passenger777)

  2. @bilginhilal 🏆
    Ödüller: 5 bin HP delegasyon - 1 aylık - (Sponsor @emrebeyler)
    250 Ecency puanı (Sponsor @incublus)
    5 hive + 1000 Ecency puanı - (Sponsor @ahmetay)
    250 Ecency puanı (Sponsor @baycan)
    5 hive (Sponsor @passenger777)

  3. @bilgin70 🏆
    Ödüller: 5 bin HP delegasyon - 1 aylık - (Sponsor @emrebeyler)
    250 Ecency puanı (Sponsor @incublus)
    5 hive + 1000 Ecency puanı - (Sponsor @ahmetay)
    250 Ecency puanı (Sponsor @baycan)
    5 hive (Sponsor @passenger777)

  4. @flsfserkan 🏆
    Ödüller: 5 hive + 1000 Ecency puanı - (Sponsor @ahmetay)
    250 Ecency puanı (Sponsor @incublus)

  5. @passenger777 🏆
    Ödüller: 5 hive + 1000 Ecency puanı - (Sponsor @ahmetay)

En yüksek oranda power up yapan 3 kişi

  1. @sunsan 🏆
    bin HP delegasyon - 1 aylık - (Sponsor @emrebeyler)
    250 Ecency puanı (Sponsor @incublus)

  2. @bilginselcuk 🏆
    bin HP delegasyon - 1 aylık - (Sponsor @emrebeyler)
    250 Ecency puanı (Sponsor @incublus)
    2000 Ecency puanı (Sponsor @sunsan)

  3. @canser 🏆
    bin HP delegasyon - 1 aylık - (Sponsor @emrebeyler)
    250 Ecency puanı (Sponsor @incublus)

Kitap ödülü kazananı

@canser 🏆 (Sponsor @bilgin70)

Tebrikler!!!! Ödüller 48 saat içinde kazananlara gönderilecektir.


Sponsorlarımız



@emrebeyler

@incublus

@bilgin70

@sunsan

@ahmetay

@baycan

@passenger777


Katılan, emek veren ve destek olan herkese teşekkür ederiz. Sonraki Trliste HPUD etkinliklerimizde görüşmek üzere. O zamana kadar bol bol Hive biriktirmeyi unutmayın 😃

Sort:  

O kadar güzel bir etkinlik ki; kazanan hem Hive TR hem Trliste hem de tüm katılanlarımız oldu. Dereceye giren tüm arkadaşlarımızı tebrik ediyorum. Bende dereceye girmişim.😊 Bu güzel etkinliği baştan sona heyecanlı ve keyifli hale getiren ve bize her konuda öncülük eden @damla hanıma da çok teşekkür ederiz. Kazananları tebrik ediyorum. Bir daha ki 19 Aralık'ta görüşmek üzere, herkese sevgiler, Biz birlikte güçlüyüz.🥳🤗🙏

bu etkinlik çok eğlenceli ve hayli çekişmeli geçiyor 🙆‍♀️
takip etmesi çok zevkli 🎈

katılan herkesi ve kazananları tebrik eder, sponsorlarımıza teşekkür ederim 🤗
ayrıca tüm bu süreçle ilgilenip tüm postları okuyan, hesaplamaları yapıp bu güzel yazıyla bizlere duyuran sevgili @damla'ya çok çok teşekkür ediyorum 💐

Hpud ile hepimiz kazandık, ödül kazanan arkadaşları ayrıca tebrik ederim 😊

Evet burada hep birlikte kazanmanın sevincini yaşıyoruz. Birlik beraberlik içerisinde güzel paylaşımlar yaparak keyifli anlar yaşıyoruz. Topluluğumuzun güçlenmesine katkıda bulunan destek olan herkese teşekkür ederim. Bütün katılanlar benim için kazanmıştır herkesi tebrik ediyorum.🥳🤗🙏 Daha nice HPUD günlerimiz olsun. 🥳

Ödül kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.Bi dahaki sefere kazanmak ümidiyle ☺️

Benim için çok keyifli bir etkinlik oldu. Toplamda benim gücümün 3-4 katı kadar bir güç artırımı oldu. Gördüğüm kadarıyla herkes çok eğlendi. Umarım bu katılım oranımız artarak devam eder.
Tekrar, yine yeniden organizatör ve sponsorlara çok teşekkür ediyorum. Başarılı olan arkadaşları tebrik ediyorum. 👏👏👏

Kazanan arkadaşlara tebrikler👏👏👏 #HPUD

Herkese çok teşekkür ediyorum. Çok güzel bir etkinlikti. 😅

Kazanan Hive Tr Ailesi oldu. Başarılı ve güzel geçen bir yarışmaydı. Aralık ayının 19.gününü sabırla bekliyorum. Emeği geçen ve katılan bütün herkese teşekkür ederim. 🙏

Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.

Katılan ve kazanan arkadaşları tebrik ederim. Yine herkesin kazandığı harika bir etkinlik oldu. Destek veren, sponsor olan arkadaslara da çok teşekkür ederim.

Kazanan herkesi tebrik ediyorum. 😊

Kazanan herkesi tebrik ederim. Birimiz hepimiz için hepimiz birimiz için :)

Kazanan arkadaşları tebrik ederim 👏👏👏👏👏

Harika bir etkinlik oldu, herkes elinden geldiğince gücünü artırdı. Umarım topluluğumuz bu hızda güçlenmeye devam eder.

Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Böyle güzel bi etkinlik düzenleyenlere de ayrı ayrı teşekkür ederim.

Kazanan arkadaşları tebrik ederim. Çok güzel, renkli ve zevkli bir etkinlik oldu 😊

Katılan ve kazanan herkesi tebrik ederim 👏🏼👏🏼

Teşekkür ederiz @motivationrainn . Senin de katılmanı beklerdim. Mention atmıştım. Sonraki etkinliklerimize bekliyoruz mutlaka. Topluluk içi aktifliğini artırman lazım.

Aktifliğimi arttırmak istiyorum ama tam döndüm derken yine yoğunluk ya da başka durumlar başlıyor çok uzak kalıyorum. Düzgün bir devamlılık sağlayamadım. Çok istiyorum ben de daha aktif olmayı. İnşallah 🤗

Bu sefer katılamadım HPUD etkinliğine. Bir sonrakine güzel ve yüksek bir şekilde katılma hedefiyle bekliyorum. Teşekkürler etkinliği devam ettirenler için.