ISYAT 0.25 TL Temettü Dağıttı

in Hive TR2 years ago

Merhaba. Ben @anadolu. Geçtiğimiz Aralık ayında bir grafik analizi paylaşmıştım. O zaman hisse fiyatı 2.98 liraydı. Şirket iki gün önce yıllık kar payı dağıtımı yaptı. Hisse başına 0.25 TL ödedi. Temettü oranı yaklaşık %7. Bu paylaşıma da bir grafik ekleyeceğim. Hisseyi biriktirmeye devam edeceğim. Arada küçük miktarlarda al-sat yaparak sayı artırmayı düşünüyorum.
isyat_2022_03_30_10_43_42.png
Grafikte de görüleceği gibi 4.10 TL seviyesinde bir direnç oluştu. Aşağıda bir kaç tane arz-talep bölgesi mevcut. En yakın arz-talep bölgesi 3.25 TL seviyesinden geçiyor.

Ben yatırım danışmanı değilim. Bu paylaşım bir yatırım tavsiyesi değildir. Yatırım kararlarınızı maddi, psikolojik durumunuza göre kendiniz vermelisiniz. Bu paylaşımı bir eğitim çalışması olarak görmeniz daha faydalı olacaktır. Görüşmek üzere.