You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #35 | Sonbahar

in Hive TR2 years ago

Nasıl özlemişim yazılarınızı. Düşüncelerinizi okumayı.

Neyse amma da uzatmış iç dökmelere doyamamışım.

Lütfen uzatın. İç dökmelerinizin uzunluğu, serin sularda güneşe akıp giden bir yelkenli seyri gibi. Ben sadece yolcuyum ve yazılarınızın rüzgarına kapılıyorum.

Belki de bu kadar uzun ara vermemem lazım kaleme ve defterime.

Belki de değil, kesinlikle. Yani aslında uzun aradan sonra sizi okumak çok daha keyifli olabilir ancak bundan emin değilim. Bir kitaba kavuşmanın en güzel yanı yaprak kokusunu özlemektir. Yine de siz fazla özletmeyin.

Okurken zaman delik bir kum saati gibi akıp gitti. Eski yazılarınızı okumaya kaldık. Kaleminize ve defterinize sağlık. :)

Sort:  

İç dökmelerinizin uzunluğu, serin sularda güneşe akıp giden bir yelkenli seyri gibi. Ben sadece yolcuyum ve yazılarınızın rüzgarına kapılıyorum.

Bir kitaba kavuşmanın en güzel yanı yaprak kokusunu özlemektir. Yine de siz fazla özletmeyin.

Okurken zaman delik bir kum saati gibi akıp gitti.

böyle şiir gibi bir yoruma ne cevap verilebilir bilemiyorum..
yazılan hiçbir sözcüğün havada asılı kalmayıp bir gönüle girdiğini bilmek muhteşem bir duygu. 🎈
çok teşekkür ederim. değer verdiğiniz için, burada olduğunuz için..
hep var olun 😽🌼

Ben teşekkür ederim ve siz hep yazın. Eksik olmayın :)