You are viewing a single comment's thread from:

RE: En Sevdiğimiz Film Sahnesinden Bahsettik - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #22

in Hive TR2 years ago

Titanic ve yeşil yol bugüne kadar beni etkileyen en iyi iki film

@tuba777 bahsettiği gibi Yeşil Yol çok anlamlı bir film. Çocukken izlememe rağmen etkisini unutamıyorum. Sanırım @baycan da etkisinden kurtulamamış. :)

Ayrıca @princeofbeyhive de bahsettiği gibi Titanic muazzam güzellikte üzücü bir hikayeye sahip etkileyici bir film.

Ayrıca etkinliğe katılamasam da belirtmek isterim ki beni etkileyen filmlerin başında Esaretin Bedeli geliyor. Özellikle mahkumların 10 yılda bir jüri önüne çıktıkları sahneden Red'in(Morgan Freeman) sürekli "ben artık değiştim. Pişmanım" gibi sözlerine rağmen müebbet hapis cezasından kurtulamaması ve yıllar geçtikçe umutsuzluğa kapılıp söylemlerini değiştirerek daha etkileyici ve dürüst davranması beni çok etkilemişti. Sonrasında serbest kalması da bu etkileyici konuşmanın güzel bir sonucuydu. Ayrıca aynı filmde ömrünü hapishanede geçiren kütüphanecinin dış dünyaya alışamaması ve intihar etmesi beni çok etkilemişti.

Bu güzel sorusu için @mukadder'e teşekkür ederim. Etkinliği düzenleyen ve emek veren herkesin emeğine sağlık. :)

Sort:  

Güzel ve değerli yorumun için teşekkür ederim 🙏 bu yorumuyla etkinliğe katılmış kadar oldun. Ben de Bu filmlerden çok etkilenmiştim senin izlediğin filmi de izledim evet gerçekten bu film de çok etkileyiciydi.

Bu güzel etkinlik sayesinde bir daha izlemek geldi içimden. Teşekkür ederim :)

En kısa zamanda izlemenizi tavsiye ederim. Film izleme konusunda genel kanı bakımından önemli bir ölçüt sayılan IMDB en iyi filmler listesinde yıllardır birinciliğini koruyor. Filmi izledikten sonra ilk sırayı neden hak ettiğini anlayacaksınız. Teşekkür ederim ve iyi seyirler dilerim. :)