You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive Röportajları #11: Mehmetfix

in Hive TR2 years ago

Çok samimi ve eğlenceli bir röportaj olmuş. Ellerinize sağlık.

Haftada bir kere bile olsa kesinlikle bir film izlerim ama artık film izlerken yemek yeme olayını abartmaya başladığımı düşündüğüm için yemek yemeden film izliyorum. :D

Bu röportajda herkes kendine yakın bir şey bulacaktır, eminim ama bu cümleyi okuyunca çok şaşırdım. Bir şeyler izlemeden, kısa videolar bile olsa, yemek yiyemez hale geldim. Sanırım bu devam edecek. Bu durumdan kurtulmak istemiyorum @mehmetfix. :))

Umarım röportajların devamı gelir. Bu seriyi çok seviyorum. Bu güzel sürpriz için teşekkür ederim @damla & @mehmetfix :)

Sort:  

Bu durumdan kurtulmak istemiyorum @mehmetfix. :))

Eğer haftada bir olursa bence kurtulmasan çok daha iyi olur. Çünkü bu şekilde film izlemek çok daha iyi bence ya. 🤗
Beğenmene çok sevindim. Çok teşekkürler.
!LOLZ

What did the mayonnaise say to the icebox?
Close the door, I am dressing.

Credit: reddit
@wagner32, I sent you an $LOLZ on behalf of @mehmetfix

Have you tried the !gif !lolz !meme combo? It is a wall of fun!
(4/4)


Credit: joanm897
Earn Crypto for your Memes @ hiveme.me!