Sort:  

Graag gedaan, als usual 😉

BTW: een kleine opmerking... Ik apprecieer je upvotes van mijn comments ten zeerste maar...ik weet niet of je het weet, maar wanneer de waarde niet boven de 0.02$ uitstijgt worden ze niet uitbetaald maar gaan ze naar de algemene Hive pool... En daar hebben jij nog ik iets aan. Wou ik toch nog even zeggen want op die manier verbrand je Voting Power voor niets...

Als je toch iets wil upvoten (wat ik zoals ik zei ten zeerste apprecieer 😎), waarom neem je dan niet deel aan mijn dagelijkse roll-the dice spel? Je maakt dan nog eens kans om meer terug te krijgen dan de waarde van je upvote (Met dank aan de sponsoring van Ray van Brofund 😉) Just my 2 cents...

Ten zeerste gewaardeerd ... Dank je wel voor je welgemeende advies en ik ga hier zeker even naar kijken. Ik ben de laatste tijd iets te gemakkelijk geworden. Tijd om daar weer uit te komen en weer actiever deel te nemen ... Thanks 🤗

Oh nice ... will look into that too @ackza