Sort:  

Videonuzu yazılı bir şekilde anlatın.neyi tam nekadar kullandınız? Çay bardağı diyorsunuz ama o çay bardağı TR den başka bir ülkede yok. Siz çay bardağı nın hacmini ölçün ve öyle yazın. Google translate kullanarak İngilizce ve Almanca da yazabilirsiniz ve bu sayede daha fazla oy alabilirsinz. Sadece video paylaşmak değerli oy almak için yeterli olmuyor. Yaptıklarını zi Türkçe yazın.sonra Google translate ile İngilizce ve Almanca ya çevirin ve videolarinizin altına ekleyin. Google translate i cümle cümle kullanın daha iyi sonuçlar alabilirsinz. Tag leri der değerlendirin. Mutlaka

tr cooking ocd food ... ...

Gibi taglerden faydalanmaya çalışın. Ben burada olmazsam size @equeqtra Arkadaşım benim yerime size yardımcı olmaya çalışacaktır. Eğer video paylaşmak istiyorsanız buraya giriş yaptığınız gibi 3speak.com adresine giriş yapip video paylaşabilirsiniz.
@damla
@steinhammer
@maonx
@equeqtra
...

Gibi arkadaşların size benim gibi yardımcı olacağından eminim.
Kolay gelsin.

Tag yazdım gönderim yapamadım tagları sildim neden oldu anlamadım tavsiyelerin için çok teşekkür ederim hakkınızı nasıl öderim allah razı olsun 😊

Bazen taglerde problem olabiliyor. Burada bazen tag yazdıktan sonra 1 boşluk yerine 2 boşluk bırakırsaniz esteem anlayamıyor. Bu yüzden boşluklara da dikkat edin, hem yazarken hem de tag eklerken. Birkaç problem yaşadıktan sonra zaten olayı anlarsınız. Aynı hayattaki gibi, anlamak için yaşamak, görmek, hissetmek lazım. ,

Gönderdiginiz linke girdim kaydoldum paylaşım degilde alım satım diye birşeyler çıktı ne alacaz ne satacaz ben inş yanlış bişey yapmamışımdır 🤔😂

Yanlış Link gondermişim.

Doğrusu;

https://3speak.online/

Merhaba @mryem
Hoşgeldin aramıza :)
thales7 çok güzel önerilerde bulunmuş. tr tag kullanmadığın için fark etmeyecektim ben de seni :))

Aramıza hoşgeldin @meryem. Umarım güzel vakit geçirirsin burada. @thales7 çok güzel özetlemiş.

Benim sana söyleyebileceğim, samimi bir şekilde anlat yaptığın şeyi. Benim gibi Ingilizce bilmiyorsan kısa ve basit cümleler kullan ve öyle çeviri yap, yoksa alakasız çeviriler yapabiliyor google translate. Bence en önemlisi senin paylaşımlarına benzer yüksek oy almış paylaşımları takip et. Hangi tag ları kullanmış. Postu nasıl hazırlamış..
Son olarak, başka sitelerden alıntı falan yaparsan muhakkak kaynağını belirtmen gerekir. Yapamadığın bir şey olursa her zaman yardımcı oluruz biz.

Congratulations @mryem! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

The Hive community is in mourning. Farewell @lizziesworld!
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!