💰Пост про достаток 💰

in Ecency9 months ago

💰Пост про достаток 💰
Що таке мислення достатку та як його культивувати?

Цими питаннями я ставив останні роки 5 , коли усвідомив у собі серйозний баг мислення - я був дуже економний, при тому що добре заробляв. Шукав подешевше, шукав халяву, відмовляв собі в усьому заради мети купити свою квартиру, типу як головна цінність та показник успіху та щастя. Тобто було відчуття, що кожна заощаджена гривня наблизить мене до мети (і це сталося, тільки на шкоду іншим сферам життя). Теж досвід, ні про що не шкодую. Тільки емоцій від життя я недоотримав через ці обмеження.
Достаток - це стан відчуття того, що ресурсів багато, вони приходять легко і є енергія ними розпоряджатися. Грошей на все вистачає. Їх не страшно втратити чи витратити даремно на нісенітницю, не страшно невдало вкласти.
Це відчуття Подяки за володіння ресурсами.
Пам'ятайте, що ви заслуговуєте тільки найкращого, і це не залежить від вашого віку та достатку. Тільки у ваших силах змінити своє життя на краще – більше радіти з того, що у вас вже є, і вірити в те, що це далеко не межа, якої ви можете досягти.
Гроші 💰 - це енергія, і потрібно дозволяти їй текти. Платити з подякою та ділитися цінністю.
*Це фото зроблено в травні 2023 року в Софії, Болгарія , в топовому ресторані в одному з найвищих будівель міста. Раніше попити каву в такому закладі мені здавалося ірраціональною тратою грошей, марнотратством, адже в кави-машині в 5 разів дешевше, а на місто я можу подивитися м безкоштовних місць. Але я вчуся жити в кайф і у мене це чудово виходить, у нижче є посилання на мій Телеграм канал, де я ділюся медитаціями та грошовими практиками, опрацюваннями та вправами.

https://t.me/izobilie_yoga

Мій Інстаграм - https://instagram.com/valeriikorneiko?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==