You are viewing a single comment's thread from:

RE: Appreciate Beauty of Nature with @phortun: round 194 (PLEASE SEE THE UPDATES!)

in Amazing Nature6 months ago

No vidíš, tak to budeme mít stejný program :) Já teda vyrazím opět tradičně do Prokopáku, ale tentokrát to nebude jen klasické hospodské povalečství (na které teď stejně nemám čas :D), nýbrž takový malý a spontánní česko-slovensko-švýcarský Hive srázek :)

Každopádně se budu těšit na tvůj soutěžní příspěvek, jakákoliv další výhra už bude i s drobnou "finanční" odměnou ;)

Sort:  

Ono taky ještě bude záležet na počasí, do chumelenice se, zdá se, kromě mě nikomu moc nechce :)

No, v chumelenici se toho lidem obecně moc nechce :) Mně to nevadí a třeba na cvičení mě to ještě víc namotivuje. Říkám tomu "Rocky mode on" :D

Tak tohle mě snad zítra nečeká :) Akorát já bych teda musel šlapat se sudem, ne s kládou :))

...jako každý správný Čech, co vyrostl na pohádkách o Maxipsu Fíkovi :D ;)

Přesně tak :) A hlavně abych něco donesl těm lenochům, kterým se do sněhu nebude chtít.