Sort:  

Iba iba din naman kasi tayu ng hilig eh. Kaya iba ibang aspect din tayu magaling. Dika man marunong mag crochet pero ang galing mo naman magsulat ah. I like your way of writing and giving some meanings sa mga letters ng words. Very unique eh.

Luh, thank you lhes but this is just me. Thank you so much for the compliments. I know you are really good friends with my sister Erika, I heard of your name last time, I think she was calling you jona. Ikaw ba to iya gaignon na bisaya daw gehapon. If I am not wrong. Lablab les. That time, sya active kaayo sa hive then ako adto nag stop kay naa ko sa other blogging platform.

Lhes? Yes jona, or sis na tawag ni Erika nako. Then basta naa ko ipost nga mga ingon ani ky magcomment jud na sya. Maong diko makalimot niya. Bisan kadali ra na time.

Jona man to iya ingon, murag ikaw iyang una ata na friend dnhe pag join nya sa hive. nakamention sya nimu sis ai. Pero ato nga time di ko active. Mag share2 man gud nah sya.

Never thought ginamention diay ko niya sa imo. 😢At first jud, naging comfortable me sa usag usa kay nagbisaya ko. Start atu ga comment2 na me sa tagsa2 nga post nya mostly magbisaya ra jud me. Biskan tagsa rako kaayu makacomment sa iyaha post ky kining inahan na limited kaayu ang time. Wala gani ko gaexpect atu nga naa sya sister diay. Sa discord rako nakahibaw atong panahona. Nakatry pami dula mafia a week before.... basta nalingaw to sya kaayu sa discord jud.

Yes sis, gamer man gyud to sya. Gakalingaw sya sa discord jud. Ignan gani ko nya mag apil daw ko dula pero honestly, di ko kabalo ug play mao ga observe rako sa server. Sakit lang gyud kaayo iyang kamatayon mao lisod kaayo sa ako makarecover kay wala gyud ko nagdahom. As in really grabe kasakit hangtod karon, ako lang gadala dalahon pero deep inside, as in lisod kaayo. Ako rajud gaiampo ang tanan sis

Actually first time sad baya nq atu magduwa atong mafia sis. Ni try ra jud ko atu, pero nalingaw kaayu ko, bisan sya lingaw sad. Nya wala nq katry balik duwa pa.

Bisan Kinsa guru sis, dili sayun maka move on sa natabu. For 2 months nga ako sya nakaila sa hive, sakitan man gani, unsa pa kaha ikaw? But ako nalang ginapinsar nga ang tanan may rason kung nganu.dili man nato makita ang rason karon, but someday. We are all here to live temporarily. Our home isn't in here. And Erika is home now.