You are viewing a single comment's thread from:

RE: Airdropy, všude kam se podíváš! #8 DED: Polkadot is DEAD

in Česky!4 months ago

Dík. Takhle na první pohled mi to nepřijde moc lákavé. Aidropy, které mě bavily, byly forky BTC. Člověk nemusel dělat vůbec nic a pak akorát vyměnil fork za něco, o co stál :)

Sort:  

To je pravda a chápu tvůj pohled na věc. Ale jak se říká, bez práce nejsou koláče. Já třeba udělal na Arbitru hromadu různých transakcí (kroků, podle jedné "kuchařky"), dokonce jsem si vymintoval svoje první NFTs atd. a potom jsem dostal odměnu řekněme v tisících dolarů. A v ten moment jsem si řekl, že mi to úsilí za to stálo. Podobně štědrý může být třeba ZK-SYNC airdrop, případně Starknet. Možná i jiné L2s. Někomu se s tím třeba nechce drbat, což chápu, ale pak je dobré se podívat i zpětně na některé věci (kdybych udělal pár transakcí, mohl jsem mít xyz..). Ale každý má toho času a skills na určité úrovni, tak pro každého je ten přístup individuální, nevnucuju, chápu :D

Jasně, a kdybychom koupili bitcoin v roce 2013 třeba za dvacet dolarů minci, mohli jsme mít plnou garáž Lamborghini ;)

Odvážnému štěstí přeje :-) kdo ten BTC koupil za 20$, tak tam ty Lamba třeba má :-)