Sort:  

tak ty jsi jiná liga :-D

No, nechybělo moc a možná jsem tě vyvedl z omylu :) V Kauflandu byly v akci speciální velikonoční Svijany. Z "průmyslových patoků" mi zrovna tenhle nevadí, tak jsem se chystal jich koupit pár balení (plechové six-packy, pěkný stylový velikonoční design), hezky to nafotit a něco málo k tomu napsat. Věřím, že pár desítek dolarů by ten článek hodil, už jen kvůli stabilní podpoře jistých kurátorů, se kterou vím, že mohu u svých delších článků počítat. No ale nestalo se, ačkní "Sviňany" se samozřejmě okamžitě vyprodaly :D :/

Heh :) Když jsem tě zval do #beersaturday, těšil jsem se na nějakou ukázku opavského řemesla :P

Já vím, ale u toho domácího koštování odpadá ten problém s koncentrací, který je v hospodě či pivovaru téměř vždy :D Však mám pocit, že pár pivních článků o tom, co jsem pil doma, už světlo tohoto blockchainu spatřilo :)

Vždyť si můžeš domů koupit i to řemeslné pivo :) Myslím, že to tak dělá většina tamních autorů. Už jen proto, že málokde je tolik malých pivovarů na tak malé ploše jako u nás :)

Já vím. Když mně to přijde takové divné, popíjet tak dobrá piva doma o samotě :) U mě je prostě pivo primárně spjato s tím společenským aspektem - partou dobrých přátel, srandě, fajn atmosféře příjemného podniku... Doma si dám maximálně jedno obligátní večer k jídlu / filmu a za tím účelem většinou snesu i něco typu Svijan :D Ale jo, časem určitě zas na nějaký ten pivní článek dojde i u mě ;)