You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beem: claiming and creating account, HP delegation

in Česky!4 years ago

Díky za vytvoření alt účtu! Do budoucna se určitě bude hodit a už mám pár plánů jak ho zrobotizovat :) Mile mě překvapilo, že když jsem četl postup tak to vůbec nevypadá tak složitě.

Změna hesla (master password) automaticky zruší všechna povolení, takže pokud budete chtít měnit heslo u hlavního účtu doporučuju si prvně sepsat čemu všemu budete muset udělit znovu oprávnění postovat. Co se týče auto hlasování, tak tam to vypadá, že je nějaký limit na HP, při 20 mi to ještě nefungovalo, ale při 35 už to běží.

Dokud s novým účtem nebudu mít jiný plán, tak bude tím drobkem HP kopírovat hlasy Taziho, mě a českého kurátora. Ještě jednou díky za vytvoření účtu.

Sort:  

Není zač. Jsem rád, že jsem to mohl takto otestovat na reálném účtu a budu mít připraveno až bude zase potřeba.