You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vyhodnocení výzvy

in Česky!2 months ago (edited)

Možná jsem to měl omezit jen na Hive, tj. cca od dubna 2020.

Nejlepší české články píše ten, co česky skoro nepíše, a dění v #cesky se snaží rozproudit ten, co tag #cesky už pár měsíců prakticky nepoužívá. To jsou paradoxy...

btw vypadá to, že přes můj odkaz se zaregistroval další potenciální člen - @jonnysek

Sort:  

Všiml jsem si, že ti teď onboarding docela šlape. Lovit ve vodách (krachujících) fotobank je dobrý nápad. Taky mám u jedné portfolio, jehož tvorbou jsem dohromady strávil určitě stovky, možná i tisíce hodin, takže vím, jaká je to dřina a jak směšně je v současně době ohodnocená, neboť se celý tenhle byznys zjevně sype jak domeček z karet. Takže ano, spousta fotografů z fotobank by na Hive mohla najít své nové útočiště. Ale jak je oslovit, to nevím. Já se na SS nikdy do komunitního dění nezapojoval a na interní fórum nechodil... Pokud ty v téhle komunitě nějaké kontakty máš, směle lov a přetahuj ;)

 last month  

Nabízím Ti jako dárek. Nečetl jsem, netuším, jestli by to fotografa potěšilo jako starožitnost.

Doplňuji školní knihovnu, z popelnic, z odkazů, z přebytků městské knihovny... Tohle mi nikam nepasuje.

K dodání v případě zájmu, až někdy pojedeš přes Prahu? Léta, spíš desetiletí, jsem nikam neposílal balík a nevím, jak se to dneska dělá.

Znám ji, kdysi jsem ji taky měl :) a prodal jsem ji na aukru :)

 last month  

Tak budu vymýšlet dál.