You are viewing a single comment's thread from:

RE: Světlo a stíny

in Česky!2 years ago (edited)

no moje články teda tolik nevydělávají :)
zatím je to za měsíc 115 dolarů

https://hivestats.io/@krakonos
@krakonos si teď vypíše 450 za měsíc

podle mě to chce stabilní cenu po bublině nad pět dolarů :) a by to tu neslo a přibývali lidé... nemyslím jen pro hry ale pro blogování...
i když otázkou pak zůstane vlastně kvalita obsahu tím nemyslím úroveň ale to jak ten blog je osobní aby tu pak nebylo spoustu kytek a tak :)

Sort:  

Tohle je teď po nárůstu cen. A zdaleka nepíšu tak často, jak bych mohl:

image.png

Podle mě se aktivní a dobře píšící autor opravdu může pár týdnů po registraci na tu tisícovku dostat. Blíží se to full time práci, ale v porovnání se začátky copíka je to furt dobrý.

By jsme mohly dát kontest třeba 4*7 v českém rybníčku... by mohl pak bejt vidět vliv jakou sílu má #cesky tag když bude hodně článků :)
nějaká blbárna jako 4 krátký reporty deně s fotkou.... klidně by to mohlo bejt jako pod čarou u "normálních" článků...
:)

No, jestli chceme hrnout kvantitu, asi bych to zkusil s nějakým jiným, izolovaným tagem. Přeci jen, #cesky má být náš vývěsní štít.

no jasně jako tag #report nebo něco... a když budeš psát actifit třeba jsme myslel tak to tam do něj můžeš dát taky a jen přidáš třeba ten #report tag...

Na Actifit většinou využíváme #czfit. Nebo teda alespoň já.

no ale tegů můžeš dát víc přeci ne? :)

Jasně. Prosaď to i u ostatních a klidně se přidám.

 2 years ago  

To máš spočítáno lépe než já. Respektive, já to nepočítám vůbec.

https://hivestats.io/@krakonos
záložka analitic a přepnout ze 7 dnů na 30 ;)

No jo, ale za poslední týden hive stoupl na ceně asi třikrát, možná čtyřikrát. A kdyby tu někdo psal pro výdělek a snažil se...