You are viewing a single comment's thread from:

RE: Medové počteníčko 5#

in Česky!7 months ago

Pasiv > zaměstnání je snem každého, kdo s investicemi začne a přeji každému, kdo toho dosáhne. I já bych si takové portfolio přál.... respektive bych si přál méně času věnovat práci a více času rodině, svým zájmům a v horizontu 3let omezil pracovní dobu na 4dny v týdnu, nebo 6h denně z domova. Vím ale, že toho nedosáhnu dáváním litru měsíčně do esenpíčka a tu svoji cestu, jak toho dosáhnout stále hledám.

Ne, o ochlokracii jsem nikdy neslyšel, teď jsem si k tomu přečetl pár odstavců a je to extrémně zajímavé. Hlavně z toho důvodu, co má antický Řím za sebou, kolik se toho dochovalo a že máme možnost se z jeho chyb poučit. Určitě se tam najde spousta jiných zajímavých témat. Ačkoliv nám v Čechách podobné scénáře, jako byla velká francouzská revoluce asi nehrozí, tak si myslím, že během zveřejnění výsledků posledních parlamentních voleb jsme byly od ochlokracie jen kousek 😄. A moderní Francii je ochlokracie asi to poslední, co by je mělo trápit. Myslím, že na to společenské dění bude mít v následujících letech nejzásadnější vliv migrace, integrace a etnické roztržky, se kterými si demokracie neví rady.
Hodně peprné teď, jak ten muslimskej premiér Velké Británie odvolal ministrini vnitra, která kritizovala policii za to, že nerozehnala propalestinskou demošku 🙈

Podle mě jsou ty paralely moderního světa s těmi historickými hodně zajímavé a moji pozornost by si to určitě zasloužilo... ale Hives mám stále v NFT hrách, takže to moc neocením votingpowerem :)

                                                              .