You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bitcoin na ATH? Dnes!

in Česky!2 months ago

Ono to není špatné střídat. Já už mám taky zodpovědnost za další malé tvorečky a mám naštěstí ženskou, která mě ve všem podporuje. Když ale chceš střílet, tak je dobré mít třeba na roční spotřebu finanční polštář. Já teda hlavně vnímám, že krypto celkově mě změnilo jako člověka. Přístup k životu, k penězům, k riziku... z čeho se mi 4 roky zpět klepali ruce dávám teď s prstem v nose. Všude kolem chaos a v hlavě zen. Takže ne všechno už beru jako střelbu. Dostal jsem se z fáze, kdy jsem nevěděl, že nevím. Teď už vím že nevím a hledám cestu dál.

Sort:  

Hezky, to bylo hluboké :) Ale jako rozumím a víceméně souhlasím. Btw ten finanční polštář tam samozřejmě na začátku byl. Vlastně jsem z něj financoval svůj život většinu času z těch zhruba šesti let, protože, to co jsem během té doby tady odsud vytáhl, v podstatě ani moc nestojí za řeč...