You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zing!

in Holozing Community8 months ago

Jag saknar Mew! Jag tycker att han är mycket vackrare och för mig tillhör han @acidyo.😉

Det är också förvirrande för mig när någon som jag har följt ett tag ändrar sin profilbild, eftersom det är en del av den snabba igenkänningen för mig. 😅😉

Så jag gillar att inkludera min Profil i en berättelse som denna, eller denna och använder den också för det virtuella möte som jag är värd för en gång i månaden.

Varma hälsningar

Sort:  

Haha yeah I had that one for a while but it was time to change it up as my focus will be a lot on the game from now on. Hopefully there'll be many variations of this one in the future I can change it up to as well as the game grows and the community starts doing some fanart etc^^

Then have fun playing! 😉 🎮