I bought some cards today (Day 31: Playing Rising Star Game)

in Blockchain Gaming2 years ago

b.jpg

Hello to all gamers
I have been playing Rising Star Game for 31 days.
Every day, every day, at every moment, I try to get to the level by doing missions. i will soon reach Level 50. It is very close and I am very pleased with this progress. I believe that after completing level 50, you will get better results.
I am currently at Level 46.
I focus on getting to the next level one day.
I get a lot of xp every day.
When I prioritize xp for my level, my ego rises.
Then you have to do music lessons and lower your ego again. I also try to get Starbits. Only with Starbits will you be able to purchase the required cards.
I bought some cards today. To increase the number of fans needed. New missions have a high demand from fans. I have to buy more cards.
I am currently at Level 46.
Total Missions 820 completed.
Has a total of 61 cards.
I will reach Level 50 in a few days.
May all gamers love good results.

bbb.jpg

bb.jpg

I bought some cards today (Day 31: Playing Rising Star Game)
ဂိမ်းကစားသူ မိတ်ဆွေများ အားလုံး မင်္ဂလာပါ
ကျွန်တော် Rising Star Game ကို ကစားလာတာ ၃၁ ရက်ရှိပါပြီ။
နေ့စဉ်နေ့တိုင်း အချိန်တိုင်းမှာ မစ်ရှင်တွေကို လုပ်ဆောင်ပြီး Level တက်နိုင်အောင် ကြိုးစားနေပါတယ်။ မကြာခင်အချိန်အတွင်းမှာ Level 50 ကိုရောက်ရှိပါလိမ့်မယ်။ အလွန်ကို နီးကပ်နေပါပြီ။ယခုလို တိုးတက်မှုအတွက် ကျွန်တော် အရမ်းကျေနပ်မိပါတယ်။ Level 50 ပြည့်ပြီးတဲ့ နောက်ပိုင်းမှာ ဒီထက် ပိုမိုကောင်းမွန်တဲ့ ရလာဒ်တွေ ရရှိလိမ့်မယ်လို့ ကျွန်တော် ယုံကြည်ပါတယ်။
အခုလက်ရှိအချိန်မှာတော့ ကျွန်တော်က Level 46 မှာရှိနေပါတယ်။
တစ်ရက်ကို Level တစ်ဆင့် တက်နိုင်ဖို့ အာရုံစိုက်နေပါတယ်။
နေ့စဉ် xp များများရအောင် လုပ်ဆောင်ပါတယ်။
ကျွန်တော် Level အတွက် xp ကို ဦးစားပေးလုပ်ဆောင်တဲ့အခါ ego က တက်လာပါတယ်။
ထိုအခါ Music Lessons တွေကို လုပ်ဆောင်ပြီး ego လျှော့ကျအောင် ထပ်မံလုပ်ဆောင်ရပြန်ပါတယ်။ Starbits ကိုလည်းရရှိအောင် ကြိုးစားရပြန်ပါတယ်။ Starbits ရရှိမှသာ လျှင် လိုအပ်သော ကါဒ်တွေကို ဝယ်ယူနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
ဒီနေ့မှာ ကျွန်တော် ကါဒ်တစ်ချို့ကို ဝယ်ယူခဲ့ပါတယ်။ လိုအပ်နေသော fans တိုးလာအောင်ဖြစ်ပါတယ်။ မစ်ရှင်အသစ်တွေက fans လိုအပ်ချက်မြင့်မားပါတယ်။ ကျွန်တော်နောက်ထပ်လည်း ကါဒ်တွေကို ဝယ်ယူရပါဦးမယ်။
လက်ရှိအချိန်မှာ ကျွန်တော်ရောက်နေတာ Level 46 ဖြစ်ပါတယ်။
Total Missions 820 လုပ်ဆောင်ပြီးခဲ့ပါပြီ။
စုစုပေါင်းကါဒ် ၆၁ ခုပိုင်ဆိုင်ထားပါတယ်။
ကျွန်တော် မကြာခင် ရက်ပိုင်းအတွင်း Level 50 ကိုရောက်ရှိမှာဖြစ်ပါတယ်။
ဂိမ်းချစ်သူ ကစားသမားအားလုံး ကောင်းမွန်တဲ့ရလာဒ်များ ရရှိနိုင်ကြပါစေ။
@bobokyaw

Sort:  

level 50 ပြည့်ဖို့သိပ်မလိုတော့ဘူးပဲ
starbit ဝယ်စုထားတော့
level 50 မရောက်ခင် 1000000 ပြည့်တာနဲ့ discord မှာ ကဒဒ်သွားတောင်းထား
အဲဒါမှ mission တစ်ခါထဲ လုပ်လို့ရအောင်
တစ်ရက်နောက်ကျရင် starbit 10000 နစ်နာတယ်

ဟုတ် နောက်ငါးရက်လောက်ဆို ရောက်ပြီ
အံကိုက်လောက် ကျအောင်တော့ ကြံဖန်နေတုန်းဘဲ😁😁😁
!PIZZA

!LUV

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@bobokyaw, you've been given LUV from @naythan.

Check the LUV in your H-E wallet. (3/3)

PIZZA! PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@risingstargame(14/20) tipped @bobokyaw (x1)
bobokyaw tipped naythan (x1)

Join us in Discord!

This post has been manually curated by Rising Star Game


The NFT based music career game built on HIVE
!PIZZA