(21.1.2022) Rising Star Game. My experience and results

Good night all friends.
It is time for us to go to bed at night in Myanmar.
I play Rising Star Game every day.
Because of my efforts, there are always changes every day.

I was able to reach level 31 this morning at around 9:11 AM Myanmar Standard Time.
After reaching level 30 yesterday, I was able to use the Mid Week Support included in HomeTown.
I used Mid Week Support.
Then I learned the benefits of Mid Week Support.
Must have 50 fans to use Mid Week Support.
To use Mid Week Support, you must have at least 35% green bar.
Mid Week Support lasts 25 minutes each time.
Using Mid Week Support improves your XP performance.
And you get the Starbits you deserve.
My main focus these days is trying to get 10,000 Starbits.
Because I want to buy the cards I need.
When I reached level 31, I saw my ego increase by 6%.
However, after I reached level 31, I was able to reduce my ego by 0%.
I use the Basic Singing Lesson included in Music Lessons to reduce Ego%.

When I reached level 31, I shared my success story.
img_20220121_223857.jpg

img_20220121_223931.jpg
Total Missions = 901
IIIegal Busking = 707
Open Mic Night = 36
Mid Week Support = 17

The image below is the result of my progress to level 31.
screenshot_20220121_091148.jpg
FANS = 153
LUCK = 110
SKILL = 1629
IM = 1
STARBITS = 4260
LEVEL = 31

author: @thurawinkyaw
photo: screen shots

( (21.1.2022) Rising Star ဂိမ်း။ ကျွန်ုပ်၏အတွေ့အကြုံနှင့်ရလဒ်များ )

သူငယ်ချင်းများအားလုံးမင်္ဂလာညချမ်းပါ ။
မြန်မာပြည်မှာ ညအိပ်ရာဝင်ရမယ့်အချိန်။
ကျွန်တော် နေ့တိုင်း Rising Star Game ကစားတယ်။
ကျွန်တော့်ရဲ့ ကြိုးစားအားထုတ်မှုတွေကြောင့် နေ့စဉ်နဲ့အမျှ ပြောင်းလဲမှုတွေ ရှိနေပါတယ်။

ဒီမနက် မြန်မာစံတော်ချိန် မနက် ၉း၁၁ လောက်မှာ အဆင့် 31 ကို တက်လှမ်းနိုင်ခဲ့ပါတယ်။
မနေ့က အဆင့် 30 ကိုရောက်ပြီးနောက်၊ HomeTown တွင်ပါဝင်သော Mid Week Support ကို သုံးနိုင်ခဲ့သည်။
Mid Week Support ကို သုံးပါတယ်။
ထို့နောက် Mid Week Support ၏ အကျိုးကျေးဇူးများကို ကျွန်တော် လေ့လာခဲ့သည်။
Mid Week Support ကိုအသုံးပြုရန် ပရိသတ် 50 ရှိရပါမည်။
Mid Week Support ကိုအသုံးပြုရန်၊ သင့်တွင် အနည်းဆုံး 35% အစိမ်းရောင်ဘားရှိရမည်။
Mid Week Support သည် တစ်ကြိမ်လျှင် 25 မိနစ် ကြာပါသည်။
Mid Week Support ကိုအသုံးပြုခြင်းသည် သင်၏ XP စွမ်းဆောင်ရည်ကို တိုးတက်စေသည်။
ပြီးတော့ သင်နဲ့ထိုက်တန်တဲ့ Starbitsတွေကို သင်ရရှိမှာပါ။
ယခုခေတ်တွင် ကျွန်ုပ်၏ အဓိကအာရုံမှာ Starbit 10,000 ရရှိရန် ကြိုးစားနေပါသည်။
ဘာကြောင့်လဲ ဆိုတော့ ကိုယ်လိုအပ်တဲ့ ကတ်တွေကို ဝယ်ချင်နေလို့ပါ။
အဆင့် 31 ကိုရောက်တဲ့အခါမှာတော့ အတ္တ 6% တိုးလာတာကိုတွေ့လိုက်ရတယ်။
ဒါပေမယ့် အဆင့် 31 ကိုရောက်ပြီးနောက်မှာ အတ္တကို 0% လျှော့ချနိုင်ခဲ့တယ်။
Ego% လျှော့ချရန် ဂီတသင်ခန်းစာများတွင် ပါဝင်သော အခြေခံသီချင်းဆိုခြင်းသင်ခန်းစာကို ကျွန်ုပ်အသုံးပြုပါသည်။

အဆင့် 31 ရောက်တဲ့အခါမှာတော့ ကျွန်တော့်ရဲ့ အောင်မြင်မှုဇာတ်လမ်းကို မျှဝေခဲ့ပါတယ်။
img_20220121_223857.jpg

img_20220121_223931.jpg
စုစုပေါင်း Missions = 901
IIIegal Busking = 707
Open Mic Night = ၃၆
Mid Week Support = ၁၇

အောက်ဖော်ပြပါပုံသည် ကျွန်ုပ်၏ အဆင့် ၃၁ သို့ တိုးတက်မှုရလဒ်ဖြစ်သည်။
screenshot_20220121_091148.jpg
ပရိတ်သတ်များ = 153
ကံကောင်းခြင်း = ၁၁၀
SKILL = 1629
IM = ၁
STARBITS = 4260
အဆင့် = ၃၁

စာရေးသူ @thurawinkyaw
ဓာတ်ပုံ- မျက်နှာပြင် ရိုက်ချက်များ

Sort:  

starbit မြန်မြန်ရှာပြီး ၆၅၀၀ တန် ကါဒ်တစ်ခုလောက် အရင် ဝယ်

အတော်ပဲ မကြာခင်ပြည့်တော့မယ်😊

fighting အကိုရေ
တဖြည်းဖြည်းနဲ့တော့ အဆင်ပြေနေပြီပေါ့
!LOLZ

How do trees get on the internet?
They log in.

Credit: dksart
@thurawinkyaw, I sent you an $LOLZ on behalf of @naythan
Use the !LOL or !LOLZ command to share a joke and an $LOLZ. (5/8)

ဟုတ်တယ်ကိုနေသန်း
ကျွန်နော် ဘာဖြစ်ချင်နေတာလဲ ဘာလုပ်ရင်ရနိုင်မလဲဆိုတာကို တဖြည်းဖြည်းနဲ့တော့ နားလည်းလာပြီဗျ😁