(Splinterlands game) Water quest and today's reward

screenshot_20220426_084209.jpg

Welcome all friends.
Today I had the opportunity to play Water Quest.
Water quest in all quests
It is my favorite.
Let me tell you - I'm proficient in water quests.
img_20220426_182116.jpg
Why master water quest?
I have a DJINN OSHANNUS card that can win many battles.
When I play Water Quest
I play in a fixed way.
Today I have played 10 fights.
Rival players are very skilled.
img_20220426_182136.jpg
As a leader when I play Water quest
I use KELYA FRENDUL card.
Behind him ......
ALBATROSS card
DJINN OSHANNUS card
MERDAALI GUARDIAN card
PELACOR BANDIT card
DEEPLURKER card
KULU SWIMHUNTER card
ICE PIXIE card
We use cards such as
I won from the first match to the third match in a row.
I lost the 4th match and the 5th match.
I won the sixth match.
I lost from the 7th match to the 9th match in a row.
I won the 10th match.

screenshot_20220426_085904.jpg
I lost five times and then I won five times.
The prize for me is 23 CREDITS!
Credits are higher today than ever before.
Thanks to all the friends.

The images below are of the events I won.
Event (1)
screenshot_20220426_084341.jpg

Event (2)
screenshot_20220426_084608.jpg

Event (3)
screenshot_20220426_084856.jpg

Event (6)
screenshot_20220426_085345.jpg

Event (10)
screenshot_20220426_085828.jpg

(Splinterlands ဂိမ်း)
ရေပစ္စက္ခနှင့်ယနေ့ဆုလာဘ်

သူငယ်ချင်းအားလုံးကို ကြိုဆိုပါတယ်။
ဒီနေ့ Water Quest ကစားခွင့်ရခဲ့တယ်။
quest အားလုံးတွင် ရေရှာဖွေမှု
ကျွန်တော် အကြိုက်ဆုံးပါ။
ကျွန်တော်ပြောပြမယ် - ရေရှာဖွေမှုမှာ ကျွမ်းကျင်တယ်။

ဘာ့ကြောင့် Master water quest လုပ်တာလဲ။
ကျွန်ုပ်တွင် တိုက်ပွဲများစွာကို အနိုင်ယူနိုင်သော DJINN OSHANNUS ကတ်တစ်ခုရှိသည်။
Water Quest ကစားတဲ့အခါ
ပုံသေနည်းနဲ့ ကစားတယ်။
ဒီနေ့ ကျွန်တော် ၁၀ ပွဲ ကစားပြီးပြီ။
ပြိုင်ဘက်ကစားသမားတွေက အရမ်းကျွမ်းကျင်တယ်။

ကျွန်တော် Water Quest ကစားတဲ့အခါ ခေါင်းဆောင်တစ်ယောက်အနေနဲ့ပါ။
ငါ KELYA FRENDUL ကတ်ကို သုံးတယ်။
သူ့နောက်မှာ......
ALBATROSS card
DJINN OSHANNUS card
MERDAALI GUARDIAN card
PELACOR BANDIT card
DEEPLURKER card
KULU SWIMHUNTER card
ICE PIXIE card
အစရှိတဲ့ ကတ်တွေကို သုံးပါတယ်။
ပထမပွဲကနေ တတိယပွဲအထိ ဆက်တိုက်အနိုင်ရခဲ့တယ်။
4 ပွဲ နဲ့ 5 ပွဲမှာ ရှုံးခဲ့တယ်။
ဆဋ္ဌမပွဲကို အနိုင်ရခဲ့တယ်။
7 ပွဲကနေ 9 ပွဲဆက်တိုက် ရှုံးခဲ့ပါတယ်။
10 ကြိမ်မြောက်ပွဲစဉ်ကိုအနိုင်ရခဲ့တယ်။

ငါးကြိမ်ရှုံးပြီး ငါးကြိမ်အနိုင်ရတယ်။
ကျွန်တော့်အတွက် ဆုက 23 CREDITS ပါ။
ခရက်ဒစ်များသည်ယနေ့ခေတ်တွင်ယခင်ကထက်ပိုမိုမြင့်မားလာသည်။
သူငယ်ချင်းအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။

author: @thurawinkyaw
photo: screen shots

Sort:  

Credits ​တွေ အ​တော်စုထားပြီလား!LOLZ

ဟုတ်ကဲ့ဗျ
ဖလားခွက်ကြီးကြီးတစ်လုံးစာလောက်တော့ ရနေပြီ😂😂😂

credits ရတာတော့ နည်းနည်း များလာတယ်

!PIZZA

ဒီလိုများလာတော့ အားရှိလာသလိုပဲဟ😁😁😁

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@myothuzar(4/5) tipped @thurawinkyaw (x1)

Join us in Discord!

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @thurawinkyaw.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more