The result was not good today, but I was very satisfied.

screenshot_20211222_134457.jpg

Hello all friends.
I played the Splinterlands game today.
Today the battle ended very quickly.
I have not lost a battle today.
I won five times in a row today.
Today I got my first chance to play Sneak quest.
But I did not use the sneak quest.
I clicked the Change button one more time.
When that changed, I got a chance to play the Fire quest.
I had a chance to play Fire quest yesterday.
It was nice to play Fire quest yesterday too.
It's okay to play Fire quest today too.
I played five times today.
I won five games in a row.
There was only one day today.
"I really enjoyed playing today.

I always use the TARSA card as a leader when using Fire quest.
Behind him .........
LIVING LAVA card
SERPENTINE SPY card
VENARI HEATSMITH card
TENYII STRIKER card
RADIATED SCORCHER card
SCAVO FIREBOLT card
SCAVO CHEMIST card
We use cards such as

I played exactly five battles today.
I have won five times.
There are no defeats today.
After I won, I saw a green bar.
I press the green bar button.
Then I opened the box.
For me today, the result is 4 CREDITS!
Today is not a good day for me.
But I am satisfied that I have won five battles in a row.
Many thanks to all the friends.

The images below are of my winning matches.
Event (1)
screenshot_20211222_133220.jpg
LIVING LAVA card
SERPENTINE SPY card

Event (2)
screenshot_20211222_133747.jpg
LIVING LAVA card
VENARI HEATSMITH card
SERPENTINE SPY card
TENYII STRIKER card
RADIATED SCORCHER card
SCAVO FIREBOLT card

Event (3)
screenshot_20211222_133925.jpg
LIVING LAVA card
VENARI HEATSMITH card
SERPENTINE SPY card
SCAVO CHEMIST card

Event (4)
screenshot_20211222_134103.jpg
LIVING LAVA card
VENARI HEATSMITH card
SERPENTINE SPY card
SCAVO CHEMIST card

Event (5)
screenshot_20211222_134315.jpg
LIVING LAVA card
TENYII STRIKER card

(ဒီနေ့ ရလဒ်မကောင်းပေမယ့် အရမ်းကျေနပ်ပါတယ်။)

သူငယ်ချင်းများအားလုံးမင်္ဂလာပါ။
ဒီနေ့ Splinterlands ဂိမ်းကို ကျွန်တော် ကစားခဲ့ပါတယ်။
ဒီနေ့ တိုက်ပွဲက အရမ်းမြန်တယ်။
ဒီနေ့ တိုက်ပွဲမရှုံးသေးဘူး။
ဒီနေ့ ငါးကြိမ်ဆက်တိုက် အနိုင်ရခဲ့တယ်။
ဒီနေ့ ကျွန်တော် Sneak quest ကစားဖို့ ပထမဆုံးအခွင့်အရေးရခဲ့ပါတယ်။
ဒါပေမယ့် ကျွန်တော် sneak quest မသုံးခဲ့ပါဘူး။
Change ခလုတ်ကို နောက်တစ်ကြိမ် ထပ်နှိပ်လိုက်တယ်။
ပြောင်းလဲသွားတဲ့အခါ Fire Quest ကို ကစားခွင့်ရခဲ့ပါတယ်။
မနေ့က Fire quest ကစားခွင့်ရခဲ့တယ်။
မနေ့က Fire quest ကစားရတာ အရမ်းကောင်းပါတယ်။
ဒီနေ့လည်း Fire quest ကစားရတာ အဆင်ပြေပါတယ်။
ကျွန်တော် ဒီနေ့ ငါးခါကစားတယ်။
ငါးပွဲဆက်တိုက်အနိုင်ရခဲ့တယ်။
ဒီနေ့ တစ်ရက်ပဲရှိသေးတယ်။
“ဒီနေ့ ကစားရတာ အရမ်းပျော်တယ်။

Fire Quest ကိုအသုံးပြုတဲ့အခါ ခေါင်းဆောင်တစ်ယောက်အနေနဲ့ TARSA ကတ်ကို အမြဲသုံးပါတယ်။
သူ့နောက်မှာ.........
LIVING LAVA card
SERPENTINE SPY card
VENARI HEATSMITH card
TENYII STRIKER card
RADIATED SCORCHER card
SCAVO FIREBOLT card
SCAVO CHEMIST card
အစရှိတဲ့ ကတ်တွေကို သုံးပါတယ်။

ဒီနေ့ တိုက်ပွဲ ငါးပွဲတိတိ ကစားခဲ့တယ်။
ငါငါးကြိမ်အနိုင်ရခဲ့တယ်။
ဒီနေ့ ရှုံးပွဲမရှိပါဘူး။
ကျွန်တော်အနိုင်ရပြီးနောက် အစိမ်းရောင်ဘားတစ်ခုကို တွေ့လိုက်တယ်။
အစိမ်းရောင်ဘားခလုတ်ကို နှိပ်လိုက်တယ်။
ပြီးတော့ သေတ္တာကိုဖွင့်လိုက်တယ်။
ဒီနေ့ ကျွန်တော့်အတွက် ရလဒ်က 4 CREDITS ပါ။
ဒီနေ့ဟာ ငါ့အတွက် ကောင်းသောနေ့ မဟုတ်ဘူး။
ဒါပေမယ့် စစ်ပွဲငါးပွဲဆက်တိုက်အနိုင်ရတာကို ကျေနပ်ပါတယ်။
သူငယ်ချင်းများအားလုံးကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်။

အောက်ဖော်ပြပါပုံများသည် ကျွန်ုပ်၏အနိုင်ပွဲများဖြစ်သည်။
ပွဲစဥ်(1)
LIVING LAVA card
SERPENTINE SPY card

ပွဲစဥ်(2)
LIVING LAVA card
VENARI HEATSMITH card
SERPENTINE SPY card
TENYII STRIKER card
RADIATED SCORCHER card
SCAVO FIREBOLT card

ပွဲစဥ် (3)
LIVING LAVA card
VENARI HEATSMITH card
SERPENTINE SPY card
SCAVO CHEMIST card

ပွဲစဥ်(4)
LIVING LAVA card
VENARI HEATSMITH card
SERPENTINE SPY card
SCAVO CHEMIST card

ပွဲစဥ် (5)
LIVING LAVA card
TENYII STRIKER card

author:@thurawinkyaw
photo:screen shots

Sort:  

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

I always thank Ecency.
ကျွန်တော် Ecency ကို အမြဲတမ်း ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။

တယ်ဟုတ်ပါလား ငါးပွဲနဲ့ပြီးတယ်။ ဆုသာ မကောင်းဘူး ဖြစ်သွားတယ်။

!PIZZA

ဆုမကောင်းတာက လိုင်းပြောင်းပြီးကစားလို့ထင်တယ်ဟ😂

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@myothuzar(2/6) tipped @thurawinkyaw (x1)

Please vote for pizza.witness!