Sort:  

To kwestia podejścia jak na to patrzysz. Pierwsze to zakup i sprzedac drożej, bo pula jest limitowana i będzie zamknięta jak w przypadku investspin. Drugie to długoterminowo ze stałym podziałem z zysków. Ciekawy jestem podejścia @lesiopm. Osobiście sprzedałem bo tworzę fundusz osobny z tokenów na rynku krypto jak stekowanie + handel hive vs fundusz..:)

Hmmm, myślę, że nie jestem autorytetem w tej kwestii. Zbyt dużo razy straciłem na tradingu, dlatego teraz jak mnie jakiś projekt zaciekawi to trzymam.
W przypadku BRO dopiero po wyprzedaniu całej puli przez emitenta rynek został uwolniony i cena zaczęła się bujać. Przez chwilę cena była nawet 5$. Wątpię, żeby ta cena wróciła.
Obecnie mam 75 BRO i codziennie dostaję 0,22 HIVE z tego tytułu. Myślę, że dla gości takich jak ja, którzy nie kreci tradingu i ciągle śledzenie trendów jest to dobry układ.

75 bro kosztowalo Cie 150 hive. Patrzac na trzymanie dlugoterminowo to zanim sie zwroci cena spadnie i w plecy będziesz. Zwrot dobry jest ale na strzał kilkudniowy i sprzedać.

tradingu i ciągle śledzenie trendów

Mnie też nie interesuje stałe siedzenie na obserwacji i dlatego wyszukuje projekty z potencjałem i produktem sensownym długoterminowe z możliwością handlu i staking. Wpadłem na pomysł i za parę godzin ogarnę konto pod pasywne metody zarobku i testu fundusz wykorzystując obecny trend i bum, jakie nadchodzi....;)

Defi?😀

Nie.....bądź cierpliwy bo tylko możesz skorzystać:)