You are viewing a single comment's thread from:

RE: Insectos en monocromático 🤍🖤🦋🐞🐛🐝 (1ra parte) / Insects in monochrome 🤍🖤🦋🐞🐛🐝 (Part 1)

in Visual Shotslast month

Εντάξει, την πρώτη φορά θα μπορούσε να είναι και τύχη αλλά τώρα επιβεβαιώνεται. Τα πας εξαιρετικά στο α/μ :)

Δεν ξέρω αν αφιερώνεις πολύ παραπάνω χρόνο στην επιλογή των φωτογραφιών απ'ότι για τις έγχρωμες αλλά το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Και έχεις δίκιο, όλα έχουν να κάνουν με το φως.

Πρόσεξες ότι οι περισσότερες φωτογραφίες που διάλεξες είναι τραβηγμένες κόντρα στο φως; Αυτός ο τρόπος είναι μια κλασική "συνταγή" της επιτυχίας! Και οι σιλουέτες, που επίσης μας δείχνεις πολλές, είναι συνήθως πιο εντυπωσιακές στο α/μ.

Χωρίς να ξέρεις πολλά (όπως λες) το κριτήριό σου είναι σωστό, να το εμπιστεύεσαι. Και χωρίς να είμαι σπεσιαλίστας, σου λέω ότι είσαι σε πολύ καλό δρόμο!

Είναι κι άλλες που μου αρέσουν πολύ, αλλά η αγαπημένη μου είναι αυτή:

image.png

Sort:  

Χαχαχα, σ' ευχαριστώ πολύ 😃🤗
Αφιερώνω πιό πολύ χρόνο γιατί πρέπει κάθε φωτογραφία από αυτές που έχω διαλέξει να την περάσω μία μία σε α/μ για να δω άμα μου αρέσει και φαίνεται καλά χαχαχα, μερικές φορές έχω διαλέξει 20 και μόνο δύο ή τρεις λένε κάτι σε α/μ 🥴🤭🤭🤭 και πρέπει να ψάξω άλλες χαχαχα 🤷🏻‍♀️.
Αυτό που λες με το φως κόντρα έχεις δίκιο, το έχω προσέξει σε πολλές α/μ φωτογραφίες σε περιοδικά και στο internet, πάει πολύ με το α/μ. Προσωπικά, μου αρέσει πολύ να βγάζω φωτογραφίες κόντρα στο φως, παρόλο που η αδερφή μου πάντα μου λέει όταν τις βλέπει: "Κοίτα, αυτή η φωτογραφία είναι κόντρα το φως" χαχαχα
Αυτή που διάλεξες είναι κα η δικιά μου η φαβορί ☺️🤭🤭