You are viewing a single comment's thread from:

RE: Days Gone – brzydkie kaczątko wśród tytułów na wyłączność

in Polish HIVE3 years ago

Days Gone to jeden z tytułów, w które muszę zagrać zanim umrę ;D Oglądałem cały gameplay u Corleja i strasznie mi się spodobała, zarówno mechanicznie jak i fabularnie. To są moje klimaty. Fantastyczna muzyka, piękne widoki, rozmowy, problemy i ZOMBIAKIIIIII <3. Za mną już Metro 1 i 2 , The Last of Us 1 i 2 (ograne 14 tysięcy razy), Cyberpunk, w trakcie z Horizon Zero Dawn a przede mną obowiązkowo Days Gone, Death Stranding, Metro 3 i Detroit: Become Human. Dla mnie te tytuły są świetne więc muszę je prędzej czy później kupić i zagrać. Dzięki @szepsky za artykuł, pomimo że to co napisałeś jest dla mnie oczywiste to i tak fantastycznie się czytało (powiedział fanatyk tytułu ) XD

Sort:  

Days Gone bardzo miło wspominam :) Cieszy mnie fakt, że spodobał się mój artykuł ! Pozdrawiam :)