Co tam za animce ostatnio oglądam? [08.06.2022, Część 1]

in Polish HIVE2 years ago (edited)

Po dość udanym sezonie zimowym w anime trudno fanowie oczekiwali coś mocniejszego. W końcu w tamtym sezonie były tytuły jak Kimetsu no Yaiba, nowy sezon Shingeki no Kyojin oraz My dress up darling (dużo memów + horny) i to na tyle z tych lepszych pozycji. Jeszcze wcześniej była jesień 2021 gdzie totalnie zmiotła z planszy wszystkich. Obecny sezon uważam za totalną dominację gatunku romance-comedy i fajnie, bo akurat miałem sporą ochotę na szkolne romanse. Wśród tych wszystkich romcom jest też jedna perełka (wiadomo, Spy x family). Aktualnie jestem na bieżąco z 6 tytułami, które chętnie opiszę niżej. :)

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Mi się wydaję, że niektóre odcinki troszkę odstają od poprzedniego sezonu. Głównie chodzi mi tutaj o dalszy postęp fabuły. Nie mówię tutaj o wszystkich które powstały oczywiście, ale jestem trochę zawiedziony. Najbardziej w tym sezonie wkurzała mnie Miko, to jest ta konfidentka prawy dolny róg w grafice. Wiadomo jak będzie z dalszymi odcinkami, anime musi jeszcze dogonić masę chapterów (na razie jest na ok. 120-140 i na ten moment jest ich 265). No nic, niech wyjdą ostatnie 3 odcinki i zobaczymy co się zmieni. Ogólnie anime spoko do pooglądania sobie podczas posiłku lub ze znajomymi. Opowiada o przygodach samorządu uczniowskiemu i ukrytej rywalizacji miłosnej pomiędzy przewodniczącym i członkini.

image

Komi-san wa, Comyushou desu (sezon 2)

Tutaj jest podobna sytuacja. Jest masa chapterów, te anime będzie się jeszcze przewijało przez co najmniej 2 lata, ale w przeciwieństwie do Kaguyi tutaj można się już spodziewać progresu relacji pomiędzy głównymi bohaterami (Tadano i Komi). W końcu trzymali się za rękę, ale to tak nie do końca jeden z uczestników był przytomny więc ja bym nie zaliczał jeszcze. Fajnie, że w końcu była jakaś akcja spoza szkoły. Mówię tutaj o wycieczce szkolnej na którą udali się bohaterowie. Była masa memów o tym, że Komi jest thicc i w ogóle zazdroszczą głównemu bohaterowi. Napotkałem się na ciekawy komentarz na FB, że w sumie to Komi jest tą szczęściarą, która poznała giga chada Tadano. Przez to z jego inicjatywy w ogóle Komi zaczęła zagadywać do ludzi i to on jej cały czas pomaga.

Jeżeli ktoś nie wie o tej serii bo żył pod kamieniem przez ostatnie miesiące, to opowiada o dziewczynie z lękami społecznymi, która obraza za cel zdobycie 100 przyjaciół. Jest to komedia z elementami romansu. Pierwszy sezon uważam za boski, drugi to już trochę utarte schematy, ale still good.

image

Spy x Family

Spy x Family stało się największym hitem tego roku (do tego miesiąca oczywiście, jeszcze przed nami wiele miesięcy) i uważam, że trudno będzie o drugie taki hit. Niedługo nadchodzi sezon letni z dość marnymi tytułami, oprócz tam kilku. Był taki jeden odcinek w serii gdzie uważałem go za lekko nudnawy i przez to spadło trochę moje zainteresowanie, ale gdy poczekałem na kolejne to zmiotło mnie z klapków. Najbardziej podoba mi się relacja Yor-Loid. Niby wiedzą że są udawaną rodziną dla dobra pracy, ale jednak powoli można czuć że w przyszłości coś będą kręcić. Podoba mi się również przedstawienie nowej postaci, jaki jest brat chory na łeb brat Yor, Yuri. Chodzi tutaj o jego również ukrytą tożsamość, której nie będę zdradzał bo to będzie trochę spojler.

Seria opowiada o najważnej misji szpiega Twilight, który musiał założyć rodzinę składającą się z żony i dziecka oraz przedostać dziecko do elitarnej szkoły w której znajduje się pociecha celu naszego głównego bohatera. Wszystko jest po to, aby być bliżej niego i poznać jego plany / unieszkodliwić go.

image

Source:
https://myanimelist.net/anime/43608/Kaguya-sama_wa_Kokurasetai__Ultra_Romantic/pics

https://myanimelist.net/anime/50631/Komi-san_wa_Comyushou_desu_2nd_Season/pics

https://myanimelist.net/anime/50265/Spy_x_Family/pics

Sort:  

Hello @barreloflaughs, could you please cite the images you used for this post? You can edit this post and cite them. You should always cite the images/videos you don't own. Please let me know when you do it! Thanks for sharing!
@lofone- Ecency

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @barreloflaughs.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

That comment has been deleted.

Kurde zapomniałem o Oregairu. Obejrzałem chyba 5 odcinków. Skończę w sumie bo mam fazę na romanse.

:C Sprzedawaj swój krypto portfel bo czekam na dotcie.