Wyprawa do lasu i praca w popularnym dyskoncie.

in Polish HIVE3 months ago

Heja. Ostatnimi czasy nie pisałem ani nie dawałem oznak życia. Na całe szczęście żyłem, na nieszczęście pracowałem w pewnym dyskoncie dosyć popularnej dzisiaj czerwonej marki z pewnym owadem. Pewnie domyślacie się która to firma. Myślałem o dodaniu wpisu na ten temat. Jak się pracowało, jacy byli klienci, czy celowo zawalamy palety na alejkach aby było głośno w mediach. Ktoś by się skusił? 😅

Niedawno byłem również na spacerze z @matthew1 w lesie i cyknąłem parę fot moim nowym smartfonem (Google Pixel 8). Aparat ma dosyć mocny, chociaż i tak się dziwię, dlaczego w ślepych rankingach przewyższają go tańsza seria tej marki (dopisek ''a''). Pierwsze zdjęcie tak mocno mi się spodobało, że ustawiłem te ujęcie jako moja tapeta.

Zrobiliśmy w tamtym dniu po lesie całe 14k kroków, więc szkoda, że wtedy nie włączyłem actifita. Jest to na pewno miła odskocznia od życia w mieście i graniu w LoL'a. Staram się również codziennie streamować na platformie Vimm.tv, więc serdecznie zapraszam na czat albo discorda. 😆 Postaram się również publikować posty o anime które wpadały mi w oko. Ciekawe czy jest jeszcze osoba na #polish która ogląda japońskie produkcje. Poniżej dodam inne ujęcia które udało mi się uchwycić. Porwany plecak dla prowiantu skradziony od młodszego brata.

To na tyle. Życzę miłej kawusi i do zobaczenia! ☕