Błędy Keychaina

in Polish HIVE3 years ago

Od tygodnia testuję aplikację Hive Keychain. I cóż, cieszę się bardzo, że istnieje. Mam też nadzieję, że projekt będzie rozwijany i pojawią się nowe opcje (np. skanowanie kodów QR). Najpierw jednak dobrze byłoby usunąć kilka błędów.

Po pierwsze: private memo. Otóż portfel podczas wpisywania danych transakcji daje dwie możliwości: PUBLIC i PRIVATE. Dotyczy to zarówno Hive/HBD (Primary) oraz tokenów H-E (Tokens). Problem w tym, że o ile przy Hive to faktycznie działa, to w przypadku tokenów H-E w ogóle. Przesyłając więc prywatne MEMO w przelewie np. CCC musimy mieć świadomość, że będzie ono publiczne.

img_0237.png

Efekt jest więc taki:

screenshot_2021_05_12_dawid_hallmann_bezkresu_peakd.png

Po drugie: pojawiają się też problemy przy samych przelewach większych kwot. Poniżej przykład: próba przelewu 1041 CCC przez aplikację mobilną Hive Keychain.

img_0235.png

Po kilku sekundach pojawił się komunikat:

img_0236.png

Niestety mimo "successfully broadcasted" żaden przelew nie poszedł... Powtórzyłem to jeszcze kilka razy i nic.

Sort:  

Tak, na H-E Keychain u mnie również nie działa i nie mogę przeprowadzić żadnej transakcji. Udaje się jednak z Hivesigner, jeśli transakcja szwankuje wystarczy zaktualizować rozszerzenia Google w trybie dewelopera.

U mnie przechodziły tylko małe transfery. Np. 2 CCC.

jeśli transakcja szwankuje wystarczy zaktualizować rozszerzenia Google w trybie dewelopera

Ja akurat te transakcje robiłem w specjalnej aplikacji mobilnej.

Spróbuj z Hivesigner. Keychain na H-E wywala mi zawsze error, nawet na małych transakcjach.

Congratulations @bezkresu! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 3 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Tour Update - Decentralized blacklists and Mutes lists
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!