Sort:  

no ja nie korzystam nigdy z blocktraders tylko zawsze z bitrexa bo tokeny które sprzedaje wrzucam min na Stakecube więc przerzucam je np za pomocą pivx albo innej taniej waluty która można wysłać na tą platformę i tam jednocześnie masz pasywny % z proof of stake a jak chcesz mozesz sprzedac je na wewnętrzenej giełdzie wymieniajac na btc albo liteoina doge coina czy cokolwiek innego co mozesz wymienic na fiat a wysyłanei btc z tej platformy nic nie kosztuje.. jeszcze maja oprocentowanie na btc koło 7%. naliczane dziennie i to btc możesz sobie przesłać na bitbaya albo na Revoluta czy gdzie tam chcesz ;)

dzięki za poradę muszę założyć tam konto

niema sprawy ;)

sory że zawracam Ci jeszcze głowę, ale nie mam siły do tego bitrexa najpierw okazało się, że na WP nie przychodzą żadne emaile więc założyłem Gmail teraz żadna próba wgrania dowodu nie działa ani skan ani zdjęcie JPG ani PNG po prost wszystko im nie pasuje :D czy miałeś takie problemy? czy to tylko ja mam bo jak do tej pory jedyna giełda na jakiej udało mi się przejść weryfikację to Polski Bitbay. na wszystkich innych nie pasują im moje dokumenty lub twarz (rasiści)

Tez pare razy musiałem przesyłać krew mnei wtedy zalewała. Nie mam pojęcia co to dla nich zanaczy dobre zdjęcie XD Ale za 3 razem się udało. Może jest lekko rozmyte albo chodzi o to ze trzeba je nieco przyciąć albo za duże? Próbuj to jedyna rada.