Jajecznica - moje najlepsze śniadanie.

in Polish HIVE3 years ago (edited)

Najczęściej rozmijam się z poranną porą śniadania jednak moim najlepszym śniadaniem jest zdecydowanie jajecznica, nawet jeśli zjem ją w południe jako pierwszy posiłek.

20210515_130501.jpg

To znane wszystkim danie jest uniwersalne do tego stopnia, że pasują do niego chyba wszystkie dodatki. Od warzyw i serów po grzyby i wędliny - co kto lubi.

20190705_172415.jpg

Nad jajecznicą wyżywam się zwłaszcza w okresie letnim, kiedy łączę jajka od moich szczęśliwych kurek ze świeżymi warzywami z ogrodu.
Uwielbiam dodatek kabaczków, cebuli, papryki i pomidorów. Czasami wpada jakiś boczuś albo kiełbasa i ser, duuużo sera.

20170624_130718.jpg20190704_161736.jpg

Najpierw podsmażam warzywa i ewentualne wędliny, potem dodaję jajka i mieszam same białka aż się zetną. Żółtka mieszam na samym końcu razem z dodatkami i dobrze ściętymi białkami.

20190704_162610.jpg

20190704_162717.jpg

Żółty ser ścieram do gotowej już jajecznicy póki jest gorąca (żeby się lekko rozpuścił) a ser feta dodaję pokruszony palcami. Czasami nie dodaję sera do samej jajecznicy ale jem go razem z nią.

20210515_130718.jpg

Jest to pyszny, syty i zdrowy posiłek, dzięki któremu nie czuję głodu aż do wieczora.

20210515_131433.jpg

Smacznego!

20210515_130450.jpg

20190604_164948.jpg

Zdjęcia własne by @grecki-bazar-ewy.


Pierwotnie opublikowano na Grecki Bazar Ewy. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

Ja zawsze znałam wersję tylko z cebulką ewentualnie pieczarkami i tak dużo dodatków, zwłaszcza cukinia mnie dziwi :) chociaż ostatnio dowiedziałam się, że można również dodać kukurydzę do jajecznicy :D

Po prostu spróbuj urozmaicić jajecznicę, myślę że wszystko do niej pasuje :)

To zdecydowanie keto danie ;D Ja tak samo robię jajówę, ścinam białka a żółtka na końcu by były luźne Nigdy nie łączyłem w ten sposób tego dania, takie warzywa uwielbiam osobno na maśle z podsmażonym czosnkiem i papryką. Nie wpadłem na to by zalać to jajecznicą. Heh dobre dobre :D

Bardzo dobre, polecam!
Niech ketony będą z nami :)

Wyglada jak wykwitne danie😍 Uwielbiam w kazdej postaci.

Hmm... wszystkie moje przepisy są przecież wykwintne ;) :D

No Ba😀

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more