Drugi dzień "wolności"

in Polish HIVE3 years ago (edited)

Po miesiącu ale drugi. Postanowiłem, że machnę coś dla aktywności, a co mi tam. Blogi są w końcu od tego by na nich coś pisać (<-- rany jakie to było odkrywcze aż się ucałuję). Blog miał być (i niebawem będzie) o czym innym. Tyle, że te inne idzie jak krew z nosa, a idzie jak krew z nosa bo mam inne pilniejsze zajęcia. Wychodzi na to, że jestem typowym facetem i mam "biologiczny" problem z wielozadaniowością. Muszę po kolei. Z kolorami też mam na bakier. Wracając zatem do pisania. Pisać chciałem o szczęśliwych przypadkach. Każdy kto maluje bądź malował powinien wiedzieć o czym piszę. Gdy machniesz pędzlem i okazuje się, że nie tak miało być ale to co wyszło jest w sram raz albo nawet lepiej. Ktoś może napisać - "Ale nie powinieneś zostawiać życia w rękach przypadku". Ja sraki w kontrolowaniu wszystkich i wszystkiego wokół nie mam. Bez obaw. Mieszczę się w normie. Bo co by to było gdybym na przykład potrzeby fizjologiczne pozostawił przypadkowi. Bardziej chodzi mi o świadomość, że nie na wszystko mamy wpływ. Jestem jednym z tych, którzy łączą te sprawy ze starszym panem na chmurce 😊
Szczęśliwe przypadki natomiast nazywam okruchami ze stołu stwórcy.


https://www.deviantart.com/ohdfoxy/art/Star-Citizen-Wallpaper-653689341

No i tak sobie sunę od okruszka do okruszka. Jednym z takich właśnie okruszków jest PEAKD. Jakiś czas temu (trochę przed tą covidową gemelą) szukałem miejsca gdzie by tu w necie umieścić to co mi idzie jak krew z nosa. Długo rozmyślałem, na której platformie ale żadna do mnie nie przemawiała. Później szlag wszystkich posłał tam gdzie jesteśmy. U mnie cztery osoby, które nawet febry nie miały na miesiąc zamknięte w domu. No cóż, smykło się. W każdym razie w trakcie kwarantanny konieczne było bym założył nowe konto google. Tu pozwolę sobie na krótką dygresję. Telewizor w wieku piętnastu lat wywaliłem na śmietnik z powodu alergii na powszechne w latach dziewięćdziesiątych zjawisko (trwające do teraz) jakim było obstawianie najwyższych stanowisk w kraju ludźmi o płaskiej wyobraźni i z elokwencją cegły (nie żebym ja był Tomem Jonesem śpiewającym "its not unusual" gdy się komunikuję z ludźmi). Ale dybra robię się wylewny. Podobny los spotkał ryjbuka i naszą klasę, a ćwierkacza i szybkiegograma nawet nie powąchałem. No i na koniec konto google razem z YT do kosza. Byłem na innej orbicie, więc kiedy trzeba było założyć nowe konto to ze szczęścia normalnie popuściłem. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Coś tam nawet zasubsybsowałem i dzwoneczek wdusiłem. Szpekłem też na kilka starych subów ale tylko szpekłem. Jednym ze subów była @janinachrzan która na głównej stronie zaprasza na swojego bloga. I tak znalazłem "okruszek" PEAKD.

Gdy dokończę wszystko co mnie rozprasza zajmę się na dobre tym co idzie jak krew z nosa. Znowu pewnie usunę konto google i wrócę na swoją orbitę w poszukiwaniu nowych okruszków.

Wszystkim życzę zdrówka i spokoju. Bedzie git 😉

Sort:  

Cześć, fajnie cię widzieć.

Na Hive mamy kilka mniej lub bardziej luźnych zasad. Jedną z nich jest, że do nieswoich grafik podajemy źródło, z którego zaczęrpnęliśmy.

Inną zasadą jest ze możesz śmiało pytać. Hive, peakd I inne interfejsy niekoniecznie są najłatwiejsze w obsłudze

Tak coś czułem, że za dobrze mi idzie. Nikt nie wyzywa i w ogóle. Interface nie jest problemem. Dzięki za uwagi. Zaraz coś z tym zrobię

Spoko, reguły też się trochę poluzowały, ale chcemy, żeby Hive kojarzył się z oryginalnym contentem.

Bedzie git!
Witamy :)

Congratulations @interferent! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP