Znaczki

in Polish HIVE2 years ago

Dzień dobry :)
Ostatnio czytałem wpis
https://hive.blog/hive-134382/@jocieprosza/stamp-collection-tome-2-part-2#@jocieprosza/re-jhalik-20221122t135730268z
i naszła mnie wizja :)
Ai znaczki sobie zrobię :) najpierw foty źródłowe :) hmm gdzie jest mój klaser :)?

zna.jpg
potem trochę photoshopa, ai :) i tak powstała moja pierwsza seria :)
"Zwierzęta hodowlane"

gaski.jpg

koguty.jpg

konie2.jpg

konik.jpg

krowa.jpg

owcea.jpg

pigsa.jpg

i całość:)

seria.jpg
i jeszcze prawie o Dudku zapomniałem :)

1.jpg

a inspiracji w tych znaczkach to na 1000 lat jest :)
pozdrawiam

Sort:  

zaraz, coś jest nie tak świnia ma ucho na karku? byk sklonowany, a owca 5 nóg?

BRAVO za uwagę
😃😁😂

bo to są znaczki Stop GMO :) tylko nie napisałem :)

Super wytłumaczenie !!!!!!!!!!!!!!

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!