You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego z Hive przenoszę się na Blurt 🤬

in Polish HIVE2 years ago

Wiesz co, sam prowadzę kanał na YouTube ale filmy, które są tam cenzurowane wrzucam na Threespeak z tym że to nie sprawi nagle, że przyjdzie więcej ludzi na Hive tylko po prostu obejrzą po przekierowaniu film którego nie mogą obejrzeć na YouTube. Lubię Threespeak i nie chce z niego rezygnować pomimo, że mógłbym zamieszczać filmy gdzie indziej ale jeśli miałbym kogokolwiek zachęcić to poleciłbym Blurt gdyż tam przynajmniej ktoś będzie mógł rozwinąć konto w spokoju. Skoro tutaj wszyscy uważają, że wszystko gra i nic się nie dzieje bo obecny układ odpowiada to nie chce niczego na siłę zmieniać, być może po prostu tu nie pasuje i lepiej zaangażować się tam. Ogólnie obecnie Hive przoduje a co będzie dalej? Zobaczymy, dopóki nie dotknie ich samych to czego obecnie bronią, dużo osób zawinie się na Blurt i być może wyrośnie mocna konkurencja.

Sort:  

Tak z ciekawości, chciałem chwilkę posiedzieć na blurt, ale chyba nie jest to takie proste :-). Mam niby tam 100BlurtPower ale 0 płynnych środków i nie mogę nawet głosować. Power down też wymaga jakichś środków. Wymieniłem jakieś drobne na 5 BLURT na hive-engine i przesłałem, ale nadal tam nie trafiły mimo, że minęło już ponad 12 godzin.
A może jesteś w stanie pożyczyć mi np. takiego 1BLURT abym mógł sobie zrobić powerdown, abym mógł głosować?

W sumie te wszystkie forki mają pewną zaletę, jeśli mechanizm będzie zły to w przyszłości zostanie to zweryfikowane i odbije się na całej społeczności. Gdyby Blurt nie miał blokady głosowania po 7 dniach na treść, oraz gdyby miał serwis typu threespeak to wg mnie mógłby bardzo szybko zdobyć popularność. Za jakiś czas zaczynam urlop i chciałem zacząć jakieś video nagrywać tak dla zabawy i wtedy myślałem właśnie o threespeak + youtube.

Jak przelewałeś tokeny na Blurt? Przy pomocy Blurtlink? Jeśli tak to możesz trochę poczekać. Ogólnie na Hiveengine nie mogłem zrobić SWAPa ale ma być już to ułatwione gdyż jest już SWAP.BLURT i na TribalDEX możesz zrobić to niemal od ręki. Wysłałem Ci Blurta na ruchy

Tak, użyłem blurtlink. Na początku zmieniłem własnie na SWAP, ale wygląda, że nie wszystko jest tam jeszcze zaimplementowane bo nie mogłem wyciągnąć kasy do serwisu. Wielkie dzięki :-) oddam Ci niebawem.

Bo Hiveengine jeszcze nie uruchomił ale na TribalDEX możesz zrobić od ręki