Odprężenie

in Polish HIVE26 days ago

Krótka notatka o tym, że nie potrafię się rozluźnić.

Mam nawyk bycia w stanie gotowości do obrony. W wyniku tego jestem cały czas napięty. Przekłada się to na problemy z jedzeniem i trawieniem, odpoczynkiem, zmęczenie. Organizm poświęca masę energii na systemy obronne.

Wynika to z tego, że świadomie i podświadomie widzę świat jako zagrożenie. Wiele wiele rzeczy traktuję zbyt poważnie. Są poważnymi niepokonanymi problemami. Część wynika z tego, co przeżyłem, a deuga część z tego jak na te przeżycia reagowałem, i jakich schematów na resztę życia się nauczyłem. Trzeba je wszystkie rozmontować. Dowiedzieć się skąd się wzięły i rozmontować. Nie są wszędzie potrzebne. Świat jest dużo bezpieczniejszym miejscem.

W szczególności w kontaktach z ludźmi o z samym sobą. Jest miejsce na błędy, bo jest czas na poprawę.

Niebo nie spada mi na głowę.

#polish #polski #dda #ddd #samorozwoj #stres

Sort:  

Congratulations @kkonopacki! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Loading...