Życzenie

in Polish HIVE7 days ago

Jakoś tak się stało, że dzisiaj parę razy wracał temat tego co bym zrobił, gdybym miał jedno magiczne życzenie. I szczerze mówiąc, nie wiem. Chyba nie mam nic, co mógłbym sobie życzyć. Nie mam czegoś, czego chcę.

Kiedyś bym myślał, że jest to coś złego. Że każdy czegoś potrzebuje. Że tak naprawdę po prostu udaję, ukrywam. A teraz widzę, że tak naprawdę naprawdę nic nie potrafię chcieć. Nie potrzebuję. Nauczyłem się żyć bez tego.

Jest mi z tym trochę dziwnie. Ale jest to zgodne z tym, kim jestem i niczym innym się nie przejmuję. Koniec końców robię to, co myślę. Chyba o to chodzi?

Więc, gdybym mógł prosić o spełnienie jednego życzenia...

"Proszę o to, by każdy kogo znam miał siłę być szczęśliwy. By nie bał się. Wierzę w nich. Niech uwierzą w siebie tak bardzo, jak ja w nich wierzę."

To byłoby moje życzenie.

Tyle na dzisiaj! Trzymajcie się!

#polish #polski #pl #blog