Moje małe 100L

in Polish HIVE4 months ago (edited)

Cześć,

Dawno mnie tutaj nie było, wracam pochwalić się moim kolejnym etapem w akwarystycznej przygodzie jakim jest 100 litrowe akwarium. Zbiornik ten zastąpił 54L akwarium.
 "IMG20231214183316.jpg"

Projekt wystartował pod koniec marca zeszłego roku. Jako podłoże poszło klasycznie w moim stylu, czyli ziemia do kwiatów z kulkami GT, na to siatka i żwir. Za filtrację odpowiada filtr kubełkowy zoolux aquaya 100. Akwarium działa na wodzie kranowej, dozuje Co2 z butli i nawozy własnej roboty.
Dla zainteresowanych cały proces powstawania można zobaczyć na filmie


IMG20230324194646.jpg

Rośliny w większości zostały przeniesione z poprzedniego baniaka, jest to zbiornik typowo roślinny więc sam hardscape jest minimalny, kilka korzeni i skał. których głównych celem jest baza dla mchów i epifitów. Jeśli chodzi o obsadę to głownie razbory klinowe, kilka kirysów, zbrojnik, i masa krewetek.
Wszystko sobie stabilnie śmiga bez problemów, sama obsługa nie wymaga wiele pracy, wystarczy raz w tygodniu podmienić trochę wody, przyciąć rośliny i dodać nawozy.

IMG20230828143330.jpg

IMG20231031155741.jpg

Dajcie znać jak Wam się podoba moje dzieło i pochwalcie się swoimi akwariami pozdrawiam :)

Sort:  

Ale pięknie zarosło! :)

Manually curated by ewkaw from the @qurator Team. Keep up the good work!

@tipu curate 4
A to ciekawy zbieg, u mnie w domu też pod koniecznie roku jakoś listopad wymienialiśmy akwarium na nowe również z około 50 na 100l, ale u mnie w domu to żona za tym stoi :)

Pochwal się zdjęciem zbiornika :)

Elegancka aranżacja! Za dzieciaka przez długi czas miałem akwarium, teraz długo długo nie mam, ale od kilkunastu miesięcy chodzę z tą myślą, żeby coś kupić. Czekam na więcej takich fotek!

Jeśli potrzeba będzie porady to chętnie pomogę