Jak dbać o świeże akwarium?

in Polish HIVE2 years ago

Cześć

Lecimy z kolejnym temat związanym z akwarium. W ostatnim wpisie pokazałem jak założyć akwarium i mam nadzieję, że kogoś do tego zachęciłem :)

Dla świeżo założonego zbiornika najważniejsze są pierwsze tygodnie i proces dojrzewania. Niestety nie dla każdego jest to oczywiste i masa ludzi potrafi od razu wpuścić ryby, a później jest płacz, że wszystko zdechło i woda jest zielona. Dlatego postanowiłem nagrać o tym film i trochę rozwinąć ten temat, by każdy mógł bezboleśnie przejść przez pierwsze dni od zalania nowego akwarium.

Wystarczy się trzymać kilku prostych zaleceń:
1- NIE WPUSZCZAĆ RYB !!!!!!
2- nie grzebać w podłożu
3- podmieniać częściej wodę i dodawać bakterie
4- pilnować czasu świecenia

Jak widać nie są to jakieś skomplikowane rzeczy, wystarczy tylko trochę spokoju i cierpliwości, by po pewnym czasie móc cieszyć się pięknym i zdrowym akwarium :)

Zachęcam do obejrzenia mojego filmu, w którym dokładniej to wyjaśniam, a jeśli Wam się spodoba zostawcie łapkę w górę i jakiś ślad po sobie :) Pozdrawiam

Sort:  

Congratulations @konradxxx3! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 21000 upvotes.
Your next target is to reach 22000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Feedback from Day 21