Poznaj Polskę - post inauguracyjny :)

in Polish HIVE2 years ago

Za namową @polish.hive dołączę się do konkursu :D
Reprezentuję północ a dokładniej Gdańsk. Strasznie mnie ciekawi że pierwsza osoba którą poznałem tutaj na hive @racibo też jest stąd, i kto wie może kiedyś minęliśmy się na ścieżce rowerowej :D

image.png
Troszkę zakłamane dane bo na pewno zwiedziłem więcej niż 20km gdańska, ale niech będzie że coś nie zadziałało tak jak trzeba. Z tego co rozumiem to zliczyło tylko maj, a szkoda bo na stravie dodaje od baaaardzo dawna, i trochę Gdańska przetuptałem 🤣

IMG_20200711_145102.jpg
(lepszej fotki Gdańska nie miałem na telefonie hahaha)

Także buty są rower jest to można zwiedzać całe Miasto :D

Sort:  

Żeby wszystkie treningi że Stravy ci zaliczyło trzeba zapłacić 30 USD. A tak zabawa będzie bardziej wyrównana