Steem Powerdown

in Polish HIVE4 years ago

Jeżeli mieliście włączony powerdown na steem, to warto go wyłączyć i włączyć jeszcze raz. Po dzisiejszym hardforku trwa to 4 tygodnie a nie 13. Ogólnie to ciekawa akcja odbyła się przy okazji tego HF, o której można poczytać np. tu. Sytuacja z HF23 na steem daje do myślenia. W końcu Hive to klon ;).

Sort:  

Akurat dzisiaj? Jutro rano miałem dostać kolejną ratę. :)

To zrób to jutro. Za tydzień dostaniesz więcej ;).

No raczej mniej i to o połowę.
Cofnąłem power down, zrobiłem znowu i nadal jest 13 tygodni. Zamiast około350 STEEM na tydzień dostanę 156 chyba.

Przed chwilą wyłączyłem powerdown i włączyłem ponownie i mi to co zostało zejdzie w 4 tygodnie

Ok, teraz działa. Nie było tematu. :)

luz. dobrze że się udało bo na steem dzień bez HF dniem straconym ;)

Poczekaj jak dostaniesz i w tedy to zrób, tylko policz czy nie będzie to samo

Mnie zostały cztery raty do końca, więc różnicy nie robi 😉

Wiadomo. Mi zrobiło różnice na 4 steemy. Ale jak ktoś wystartował później to ma szanse na szybszy zwrot.

Congratulations @lelon! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 300 comments. Your next target is to reach 400 comments.

You can view your badges on your board and compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

mi zostało już tylko 30 sztuk. resztki na bufor plus to co wpadło w czasie PD

a swoją drogą co oni kombinują z HF?

Głównym założeniem było zmniejszyć powerdown z 13 do 4 tygodni i okradzenie 62 lub 64 niewygodnych kont (nie pamietam ile) ze środków. Ale poszło im coś nie tak i ktoś okradł ich ;).

U mnie jest coś nie tak, pokazuje znowu 13 tygodni od początku :(
Zobaczę jutro jeszcze raz (próbowałam na koncie @pl-kuchnia), moze wskazany jest jakiś odstęp czasowy.

Bo pokazuje źle, ale liczy dobrze na 4 tygodnie. Mi zostało niewiele bo z 100 sztuk i wcześniej co tydzień miałem 21 steem. Po zatrzymaniu i ponowieniu powerdown liczy mi 25 sztyk/tydzień

Ok, to włączę. Dzięki :)