Pomóż listować eko kryptowalutę Signę na Hive Engine.

in Polish HIVE2 years ago (edited)

image.png

Jest ekologiczna kryptowaluta Signa z własnym blockchainem Signum (ekologiczna bo wydobywa się ją dyskami twardymi, które zużywają kilkaset razy mniej prądu niż potężne karty graficzne do bitcoina; i w przeciwieństwie do Chii nie jest scamem), i oni chcą zacząć listować Wrapped Signę (WSignę) na Hive Engine, w tym celu potrzebują funduszy. Można zainwestować w token LISTHIVE na blockchainie Signum i dołożyć się do listingu WSigny, wzmocnić tym samym Hive (bo przybędzie poważna kryptowaluta na giełdę Hive Engine) i jeszcze na tym zarabiać (szczegóły doczytają zainteresowani).
Tutaj Discord, więcej info w zakładce "Exchanges": https://discord.gg/ZAFhcwGe ale tak naprawdę możecie spytać o to w general i ludzie lepiej poinformowani ode mnie na pewno Wam odpowiedzą. Community Signy jest małe, ale zaangażowane.

Signa powstała w 2014 roku i do kwietnia 2021 nazywała się Burstcoin. Możecie ją kupić na Bittrex:
https://bittrex.com/account/register?referralCode=PSG-PD1-44V

albo na zdecentralizowanej giełdzie BTDex na blockchainie Signum. Jest tam też token TRT którego hodlerzy zarabiają pasywnie na transakcjach dokonywanych na giełdzie BTDex. Innym fajnym tokenem z pasywnym dochodem jest BTFGCAKE.

btdex.PNG

Photo is free for commercial use from pixabay.com

Sort:  

A też niszczy dyski jak chia?

No właśnie nie niszczy i dlatego jest lepsza, sam kopałem (teraz nie kopię bo mam mało wolnej przestrzeni dyskowej), zwłaszcza że istnieje 3 lata dłużej od Chii więc raczej można zaufać (oczywiscie nic nie gwarantuję, niedawno na przykład gra MMORPG Amazonu New World niszczyła ludziom potężne karty graficzne Nvidii RTX 3080).

A pisali coś na Hive? Myślę, ze w ten sposób mogliby dosyć łatwo zebrać brakujące środki

Mają konto na Hive?

Inicjator ma Hive, @btfg , możesz wysłać mu Hive w ramach dotacji. Jeśli chcesz zainwestować a nie wesprzeć bezinteresownie, możesz założyć sobie portfel Signy i zamiast wpłacać mu Hive, kupić tokeny LISTHIVE na giełdzie BTDex za Signę. Signa jako całość chyba miała kiedyś konto Steemit ale teraz Hive już nie prowadzą, tylko ten jeden ziomek jest.

Nie bardzo rozumiem dlaczego miałbym wykładać kasę za obcy projekt, który - nie ukrywam - jest bardzo skomplikowany. Wbiłem nawet na wskazanego przez ciebie discorda i chciałem napisac, żeby założyli oficjalne konto, ale nowoprzybyli nie moga tam pisać, więc sobie odpuściłem.

Mam 3 wolne jednostki, które czekają na SPK, a że stoją wolne, to chciałem je do czegoś wykorzystać w tym czasie. Ty kopiesz signę?

Już nie kopię Signy, bo mam niewiele ponad 100GB wolnego miejsca na dysku i dla takiej ilości nawet nie warto, zwłaszcza że nie zamierzam mieć komputera uruchomionego 24/7.
Tutaj zrobiłem Ci screen z giełdy BTDex gdzie masz napisane ile wykopiesz Signy kopiąc jednym terabajtem dysku przez 24h. Signa działa na Proof of Commitment, czyli im więcej Signy zamrozisz, tym więcej kopiesz.

mine.PNG

Jeśli chciałbyś coś pokopać procesorem lub kartą graficzną to proszę nie kop Bitcoina tylko udostępnij moc dla moralnych kryptowalut które są kopane obliczeniami naukowymi - Gridcoin (BOINC), Curecoin (Folding@Home) lub Golem.

"Nie bardzo wiem dlaczego miałbym wydać dolara na jakieś 1000 Bitcoinów, nikt tego nie używa" - mnóstwo ludzi, 2010, koloryzowane. Właściwie nawet nie będę Cię chyba próbował zachęcać, bo generalnie jestem słabym zachęcaczem, przez 24 lata życia udało mi się dwie osoby zachęcić do dwóch rzeczy - z czego jedna z tych zachęt @lesiopm miała miejsce przedwczoraj. Ogólnie przez ostatnie 5 lat życia niewiele rzeczy mi się udało, prawie nic.
Jeśli uważasz, że EcoCoiny mają potencjał, zainwestuj, jeśli nie uważasz to nie inwestuj, Mogę jedynie powiedzieć, że z pewnością bardziej Signa potrzebuje listingu na Hive Engine, niż Hive Engine potrzebuje listować Signę.

Mogę jedynie powiedzieć, że z pewnością bardziej Signa potrzebuje listingu na Hive Engine, niż Hive Engine potrzebuje listować Signę.

Dlatego mnie to strasznie dziwi,ze nie mają konta na Hive. Zebrać 1000 BEE za pomocą kilku postów, jest stosunkowo prosto. Jeśli masz wyższy lvl autoryzacji na ich discordzie, to może zasugeruj im to. Chętnie bym im dał upvote. Na LeoFinance jest pełno ludzi, którzy szukają innych projektów, kooperacji itd.

"Nie bardzo wiem dlaczego miałbym wydać dolara na jakieś 1000 Bitcoinów, nikt tego nie używa" - mnóstwo ludzi, 2010

Trochę porównanie średnie, ale spoko - wtedy uwierzyłem w projekt i nie żałuję. Nie wierzyłem w ICO i całe szczęście nie oberwalem.
Wiesz nie zawsze udaje się być Satoshim, żeby wchodzić czy tworzyć tylko zajebiste projekty. Jesteśmy tu na Hive, ja w ten projekt i w to, co się wokół niego dzieje wierzę - niekoniecznie Hive odniesie sukces, ale z pewnością jest kolejną podwaliną pod takie właśnie sukces, choć może kogoś innego. Najlepszym przykładem jest choćby sprawne przejście ze steem na Hive.

Ale wracając do signy, chcę ruszyć trochę sprzęt, który czeka na to jak ruszy SPK network i mam nadzieję, ze nie przepali mi dysków. Jak masz jeszcze jakieś materiały odnośnie signy to podeślij.
P.S. Czy te stake'owanie jest permanentne?