Sort:  

pieniądz za usługę użyczenia komputera był od razu przejedzony

Może Miodek nie byłby dumny, ale specjalnych zawiłości w tym zdaniu nie ma.

Opłacasz czas w kafejce, dajesz człowiekowi pieniądz do ręki, a on właściwie przy tobie dawał go synowi/współpracowniku, żeby skoczył do fastfood'u. Sam byłem świadkiem kilku takich sytuacji. Myślenie krótko wzroczne prowadzi do małych zysków. Długoterminowe do dużych.

That comment has been deleted.

I? Jak to pomaga rosnąć cenie Hive? Lub jak to pomaga ludziom z polish osiągnąć zwrot z ich inwestycji?

Pomogłem wzrosnąć cenie Hive w inny sposób - przyczyniłem się do listingu Signy na Hive Engine. Napisałem dwa posty, kupiłem trochę tokenów LISTHIVE na blockchainie Signum, Signa z zakupów poszła na opłacenie listingu i dostarczenie liquidity. Ponadto poinformowałem o tym właśnie @jocieprosza który wykupił bardzo dużo LISTHIVE i też napisał duże posty.

No może inwestowanie w inne rzeczy nie pomaga rosnąć cenie Hive, ale po co mam walczyć o wysoką cenę Hive skoro zawsze będę mieć go mało bo go sprzedaję na bieżąco :)?