Haftowany zestaw sakiewkowy: wiosenna inspiracja

Po wielomiesięcznej zimie wiosna wreszcie wyzwoliła z uścisku ciemnych chmur promienie słońca i ubarwiła trawniki w zielenie, fiolety i żółcie. Wiatr na powrót nie pachnie już tylko zimnem, lecz skoszoną trawą, subtelną wonią fiołków i innych polnych kwiatów.
Kwiecień na szczęście wreszcie zaczyna przypominać prawdziwy wiosenny kwiecień, choć to przedłużające uśpienie i zimno, pozwalają mi myśleć, że najpiękniejsze wiosenne momenty zostały pominięte przez Matkę Naturę.

Ciepło kwietniowych promieni słońca zainspirowało mnie do stworzenia czegoś równie ciepłego i subtelnego.

Zestaw sakiewkowy

Najpierw uszyłam małą podusię z ozdobnym haftem. Podusię można powiesić na półce, wieszaczku lub na ścianie, by zdobiła sobą przestrzeń.

Może także służyć jako poduszka na igły i szpilki – praktyczna i ozdobna jednocześnie.

Trzymając w dłoniach poduszeczkę uznałam, że ciekawie będzie połączyć ją w zestawie z sakiewką.

Wyszyłam na niej bliźniaczo podobny motyw roślinny, wzbogacając go o dwie dodatkowe gałązki.

Sakiewka jest wystarczająco duża, by móc schować w niej swoje skarby, np. ulubiony mały notes, który można zabrać ze sobą wszędzie.

Mam nadzieję na jeszcze więcej wiosennych inspiracji, które zasieją w moich myślach ziarna, z których wyrosną kolejne pomysły na haftowane obrazki i zestawy sakiewkowe.


Widok na moje codzienne miejsce pracy - tym razem opromienione słońcem

Sort:  

Piękne i niesamowicie klimatyczne wpisy. Widać artystyczną duszę 🙂

Dziękuję bardzo! 🙂