Sort:  

Czy ja krytykuje ludzi, bo sprzedali jednego Hive? Mogą nawet sprzedawać swoje płynne środki, ale jak sprzedają wszystko, to potem niech nie narzekają na zarobki, bo w świecie Hive też występuje inflacja.

Kolegą się nie zasłaniaj, bo boli cię, bo sam sprzedajesz wszystko na pniu? 43.81 HP/2,446.31 HP (posiadane/zarobione).

Taka postawa do niczego nie prowadzi. Kto będzie to po czasie chciał kupować, jak wszyscy będą tak robić? Kto będzie głosował na polskie posty, skoro w Polsce nikt nie będzie posiadał HP?

to_to_samo.jpg

Pytanie Tak/Nie:

Czy złożysz deklarację, że nigdy nie zrobisz Power Down?

Ale trutnia z ciebie.

Zależnie od ceny Hive zamierzam inwestować własne środki pieniężne, które zamierzam Power Upować. Czemu miałbym ich jako jedyny nie móc wyciągnąć z czasem?

Z drugiej strony teraz pakuje wszystkie luźne środki w HP, czemu jak Kowalski tego nie robi, a odkłada na boku i sprzeda całość na górce, to ja nie mam przynajmniej 1/13 z tego nie wyciągnąć, jak on co najmniej 50% zarobku sprzeda i np odkupi później taniej? Mam być stratny? Też chce mieć taką możliwość. Proszę oto deklaracja zgodna z moimi wypowiedziami w tym temacie.

Zgodnie z moim wcześniejszym oświadczeniem, przestanę na siebie głosować, jak będę wysyłał każdy zarobiony Hive na giełdę. Tak jak twierdziłem, że nie głosuję na ludzi, którzy tak robią.

Zależało mi na trzyliterowej odpowiedzi.

Czy Twój Power Down będzie lepszy niż mój? Czy postrzegasz HIVE jako Ponzi? Rozumiem, że kupiłeś tokeny w celach spekulacyjnych i dlatego zależy Ci na tym, żeby cena nie spadła?

Loading...