Sort:  

A gdzie ja napisałem, że interesuje mnie to, czy ktoś sprzedaje? Napisałem, że nie ma w tym nic złego. Chodziło mi tylko i wyłącznie o fakt, że piszemy tutaj po polsku i żeby autorzy tekstów dostali jakieś wynagrodzenie z puli, to ktoś musi na te wpisy głosować. Zagraniczni kuratorzy raczej rzadko głosują na nasze wpisy, więc jako społeczność musimy sami akumulować Hive Power, żeby móc kierować pulę w naszą stronę. No a gdy nikt nie będzie akumulował HP, to wynagrodzenia wpisów po polsku będą bardzo małe. Ot i całe znaczenie tego mojego komentarza, nie ma się co doszukiwać drugiego dna.

Btw, sam zamierzam sprzedać trochę HIVE, gdy cena dobije do interesującego mnie poziomu (jeszcze daleko ;)), ale tylko niewielki procent.

Źle kliknąłem. Do kogo innego "miałem wąty", ale jak odpisałeś to przyznałeś się do winy i ciągnę temat!!! ;-)