You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive FAQ: Jak bez weryfikacji wypłacić HIVE?

in Polish HIVElast year

Ostatnio po głowie chodził mi taki sam problem! Dzięki za odpowiedź! Ale jeszcze mam dwa pytania w tym zakresie.

  1. Czy rejestracja w blocktrades jest bezpieczna? Czy nie będzie się wiązała z koniecznością płacenia podatku 19% od zysków kapitałowych? Ale o jakich tu zyskach kapitałowych mowa, skoro moje "zyski z Hive" to prędzej pod podatek dochodowy powinny podlegać, a z drugiej strony jaka mowa o podatku przy zwykłym zakupie karty podarunkowej? Myśl, że ktoś kiedyś będzie wymagał ode mnie abym wpisał w PIT "zyski z Hive" burzą moją krew.
  2. Z jakiego sposobu Ty korzystasz?
Sort:  

Ad. 1 Tu już każdy sam powinien ocenić ryzyko. Doradztwo w kwestii polskiego prawa to ostatnia rzecz, której bym się podejmował.
Ad. 2 Pytanie o to publicznie przemytnika kakao jest z góry skazane na niepowodzenie ;)

PS. Dla osób nie chcących myśleć o prawnych aspektach krypto jest opcja zrobienia darowizny HBD i otrzymania rycarów depozytowych, które trudno uznać za kryptowalutę.