Test nowego pirografu

in Polish HIVE3 years ago

Witam serdecznie
Dzisiaj mam dla Was kolejną deskę. Ta praca była również testem dla nowego pirografu jaki sobie sprawiłam. Zdecydowanie wypala się dużo lżej niż na poprzednim sprzęcie. Szybciej się nagrzewa i do zdecydowanie wyższych temperatur niż jego poprzednik. Jest moc 😉 dopiero się poznajemy, jest dobrze 🙂

img_3044.heic

Poniżej przedstawiam Wam jak to wyglądało krok po kroku.

I

img_3018.heic

II

img_3019.heic

III

img_3030.heic

IV

img_3037.heic

V

img_3044.heic

Dziękuje za Wasza obecność i do zobaczenia niedługo ♥️♥️

Sort:  

Beautiful work! 😁

Twoje prace są genialne 😄

Piękny rysunek Ci wyszedł jestem pod wrażeniem całej twarzy ile szczegółów :) Każdy twoj kolejny rysunek to poprzeczka wyżej :) ten jest nieziemsko dobry:)

Manually curated by ackhoo from the @qurator Team. Keep up the good work!

Widzę że na hive poprzeczka idzie w górę :) coraz piękniejsze te Pani prace :)

Dziękuje. Mega miłe słowa ♥️


The rewards earned on this comment will go directly to the person sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

Super. Nie wiedziałem jak się to robi tak ładne obrazki.
Dostałem kiedyś zaproszenie na ślub robione na drewnianych tabliczkach, ale było prosto powypalane. Przypuszczałem, że zrobione lutownicą. Nie wiedziałem, że są specjalne końcówki do pirografu.
Teraz, pod wpływem Twojego obrazu, poszukałem hasła pirograf i znalazłem na YT "wirtuoza"


Życzę dobrych pomysłów.
Czy można tą techniką tworzyć obrazy na grubszym papierze czerpanym?

Tak. Ten Pan jest mistrzem w tej dziedzinie. Ogromny talent. Co do papieru może to być ryzykowne.

Congratulations @patipats! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 5000 upvotes.
Your next target is to reach 6000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Introducing the Hive Power Up Month - Let's grow every day!
Hive Power Up Day - September 1st 2021 - Hive Power Delegation

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more